خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهیده افضل همدان خبر داد

اهداء جهیزیه به نیابت از شهدا به نوعروسان نیازمند

همدان-فرمانده حوزه شهیده افضل همدان گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دو سری جهیزیه به همت گروه جهادی پایگاه شهیده سمیه روستای انصار الامام به نوعروسان نیازمند اهداء شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۱۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

کبری والایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه راه شهدا راه عاقبت بخیری است، اظهار کرد: تداوم راه شهدا وظیفه آحاد جامعه است.

وی از توزیع دو سری جهیزیه به زوج‌های جوان در راستای ترویج ازدواج آسان و به نیابت از شهدا خبر داد و گفت: امروز بسیجیان با ایثار و ازخودگذشتگی برای خدمت به مردم فداکارانه پا به میدان گذاشته‌اند.

فرمانده حوزه شهیده افضل همدان با بیان اینکه خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد، افزود: بسیج برای خدمت به مردم و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است و همواره با شعار بسیج و خدمت‌رسانی حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: این جهیزیه‌ها که شامل تمام لوازم ضروری زندگی بودند به همت گروه جهادی پایگاه شهیده سمیه روستای انصار الامام، هیئت حضرت زینب (س) و خیریه امام زمان (ع) از محل کمک‌های خیرین، به مبلغ ۷۰ میلیون تومان تهیه و به دو نوعروس اهدا شد‌.

والایی ضمن قدردانی از زحمات بسیجیان و مشارکت‌های خیرین، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی در جامعه تهیه جهیزیه و وسایل زندگی برای اقشار کم برخوردار کار آسانی نیست و لازم است همه اقشار جامعه برای این کار خیر جهادی قدم در این مسیر بگذارند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات