خبرهای داغ:

کشف بیش از 12 تن قند و شکر احتکار شده در گلپایگان

فرمانده سپاه گلپایگان کاز کشف بیش از 12 تن قند و شکر احتکار شده در گلپایگان توسط سپاه ناحیه گلپایگان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۵۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان،سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار بسیج از انجام یک عملیات ضد احتکار در شهرستان خبر داد.

فرمانده سپاه گلپایگان اظهار داشت:با رصد سربازان گمنام امام زمان(عج) در شهرستان و به دستور مقام محترم قضایی در بازرسی صورت گرفته از یک انبار مواد غذایی ،مقدار بیش از 12 تن قند و شکر احتکار شده شناسایی و کشف گردید.

وی پدیده احتکار را اقدامی خلاف شرع و غیر قانونی و بر خلاف حقوق انسانی دانست و گفت:این اقدام در شهرستان با همکاری اداره جهاد کشاورزی و اداره صمت در بازرسی های صورت گرفته انجام و محصول مکشوفه با دستور ریاست تعزیرات حکومتی در فروشگاههای منتخب توزیع گردید.

سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی،افزایش نظارت و نا امن کردن فضا برای دلالان اقتصادی را یکی از راهکارهای موثر پیشگیری از مفاسد اقتصادی دانست و گفت: محتکران با هدف ایجاد افزایش قیمت و کسب سود بیشتر و آشفته کردن بازار دست به این اقدام زده اند در حالی که محصول احتکار شده در شرایط فعلی مورد نیاز جامعه است.

فرمانده سپاه گلپایگان در پایان تاکید کرد :سامانه ۱۱۴ بسیج به صورت شبانه روزی شنوای گزارشات مردمی خواهد بود و افزود:حساسیت همشهریان عزیز به منکرات اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی می تواند خادمان شما را در سالم سازی جامعه یاری نماید.

ارسال نظرات