نشست هم اندیشی سران طوایف و معتمدین شهرستان دلگان با موضوع امنیت پایدار با حضور فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در مسجد جامع ولیعصر (عج) این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۹۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از دلگان، نشست هم اندیشی سران طوایف و معتمدین شهرستان دلگان با موضوع امنیت پایدار با حضور فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در مسجد جامع ولیعصر (عج) این شهرستان برگزار شد.

سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در این نشست گفت: امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی ، توسعه علمی و فرهنگی امکان پذیر نیست و تا امنیت نباشد توسعه هم صورت نمی پذیرد و همگان می باید برای امنیت پایدار منطقه تلاش نمایند .

وی با اشاره به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف در شهرستان دلگان بر برنامه ریزی مسئولین و سران طوایف ، علما ، روحانیون و معتمدین نسبت به ایجاد اشتغال جوانان تاکید کرد .

سردار کرمی افزود : همه سران طوایف باید نسبت به امنیت ، اقتصاد و اشتغال ، فرهنگ ، علم و دانش طایفه خود احساس وظیفه کنند .

این مسئول نسبت به درگیری های طایفه ای در شهرستان دلگان تصریح کرد : درگیری های طایفه ای پذیرفتنی نیست و همه علما ، روحانیون ، معتمدین و سران طوایف باید در میدان باشند و موظف اند بادایجاد آگاهی ریشه درگیری های طایفه ای را بخشکانند .

وی در پایان اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در کشورهای دیگر امنیت برقرار می کند و در حوزه امنیت نمی شود تعارف کرد و اگر در طایفه ای از کسی خطایی سر بزند معتمدین و سران طوایف باید با آن برخورد کند .

ارسال نظرات