سردار عبدالله پور با بیان اینکه جوانان انقلابی سند شکست ناپذیری انقلاب هستند، بیان کرد: هر کس از قافله انقلاب عقب بماند خودش ضرر می‌کند
کد خبر: ۹۴۳۲۹۰۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج سردار محمد عبدالله پور در مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه حضور جوانان در عرصه های مختلف نشان دهنده درستی راه انقلاب است، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت میرزا کوچک جنگلی و آیت الله بهجت به همت سازمان سراج و تعدادی از جوانان انقلابی برگزار می شود.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه اگر در برابر دشمن مقاومت کنیم نعمات خداوند بر ما نازل می شود، افزود: گاهی اوقات چنان هیبتی از کارهای ما ساخته می شود که اقدامات دشمن را خنثی می کند و نمونه این موضوع نیز در سرود “سلام فرمانده” مشهود است.
وی با بیان اینکه نظام سلطه با تمام توان خود در پی بی رونق کردن سرود سلام فرمانده است اما نمی تواند کاری کند، تصریح کرد: این سرود هم اکنون در کشورهای دیگر نیز اجرا می شود.
سردار عبدالله پور با بیان اینکه جوانان انقلابی سند شکست ناپذیری انقلاب هستند، بیان کرد: هر کس از قافله انقلاب عقب بماند خودش ضرر می‌کند و اگر چه مشکلاتی داریم اما با همت جوانان و دولت انقلابی از این مشکلات عبور می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه کارهای جوانان برای بزرگان دین و انقلاب در آینده ماندگار می شود، خاطرنشان کرد: این اقدامات مخلصانه جوانان که گاهی حتی با هزینه شخصی انجام می شود بی جواب نخواهد ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات