حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حاجی صادقی:

دشمنی کافران با رهروان مسیر حق، یک سنت همیشگی و دایمی است

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش شهدای روحانی و گرامیداشت شهدای حرم مطهر رضوی گفت:دشمنی کافران با رهروان مسیر حق، یک سنت همیشگی و دایمی است.
کد خبر: ۹۴۳۲۹۰۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش شهدای روحانی و گرامیداشت شهدای حرم مطهر رضوی گفت: دشمنی کافران با رهروان مسیر حق، یک سنت همیشگی و دایمی است که خداوند در قرآن مجید به آن اشاره کرده است.

 

وی افزود: در زندگی مومن، روزی بدون جهاد وجود ندارد. در هر بازه زمانی مصادیق این جهاد تغییر می کند و هم اکنون مسیر مبارزه با دشمنان جهاد تبیین است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین موتور حرکت جهادها است و مسوولان در عرصه های مختلف باید آن را سرلوحه اقدامات خویش قرار دهند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن، ذهن مردم را هدف گرفته و با جهاد تبیین می توان به مبارزه با این دشمنی ها رفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اشراف روحانیت بر آسیب های مختلف جامعه می تواند جهاد تبیین را به شکل درست برای مردم عملیاتی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها