بالا بردن ایمنی عبور و مرور و بهبود شبکه معابر، اولویت شهرداری شاهرود

شاهرود_شهردار شاهرود گفت: بالا بردن ایمنی عبور و مرور و بهبود شبکه معابر، مهم‌ترین عنصر فعالیت‌های عمرانی شهرداری شاهرود است.
کد خبر: ۹۴۳۲۹۱۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳

بالا بردن ایمنی عبور و مرور و بهبود شبکه معابر، اولویت شهرداری شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی در نشست تبادل تجارب که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران اجرایی شهرداری سبزوار در صحن علنی شورای اسلامی شهر شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: تاسیس ۶ میدان در تقاطع‌های خطرناک و ۲۷ دوربرگردان به منظور کاهش تداخل میدان ها، طول زمان سفر و میزان مصرف سوخت از جمله اقدامات عمرانی شهرداری برای بالابردن سطح ایمنی بوده است.
شهردار شاهرود گفت: سازمان عمران و بازآفرینی شهر شاهرود بر خلاف سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سبزوار سابقه طولانی نداشته و در حال حاضر برای سامان دهی این سازمان و پیشرفت بهتر آن در تلاش هستیم.
او فعالیت‌های عمرانی را پیشانی توسعه و معرفی خدمات شهرداری برای پیشرفت یک شهر برشمرد و تصریح کرد: امید است تا با جدیت بیشتر و حضور جدی‌تر در حوزه عمران و پیگیری فعالیت‌های عمرانی بتوانیم دستاورد‌های خوبی را در این راستا بدست آوریم.
شهردار شاهرود با بیان اینکه بالا بردن ایمنی عبور و مرور و بهبود شبکه معابر، مهم‌ترین عنصر فعالیت‌های عمرانی شهرداری شاهرود است، اظهار داشت: تکمیل و بهره برداری از اولین تقاطع غیرهمسطح، آغازعملیات دومین تقاطع غیر همسطح سه سطحی در آینده‌ای نزدیک، احداث پارک بانوان، تاسیس باغ ایرانی با معماری متناسب، طراحی پارک مشاهیر، بهسازی پارک آبشارو شهدای محراب که شرایط آن در گذشته مطلوب نبوده از جمله اقدامات موثر شهرداری شاهرود در حوزه عمرانی بوده است.
احمدی ابراز کرد: شهرداری شاهرود با استفاده از سیستم درآمد کوششی موفق به دریافت معوقات شهرداری در بیست سال گذشته شد.
او خاطر نشان کرد: هیچ کدام از این توفیقات و دستاورد‌ها جز با همراهی صمیمانه، دلسوزانه و برادرانه اعضای شورای اسلامی شهر میسر نبوده و نخواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار