رئیس دانشگاه آزاد واحد یادگار امام خمینی (ره) :
رئیس دانشگاه آزاد واحد یادگار امام خمینی (ره) گفت: زنان نقش سرنوشت سازی در خانواده و جامعه دارند و مؤثرترین عامل تربیت و سلامت روحی، روانی و جسمی فرزند، همسر و جامعه است.
کد خبر: ۹۴۳۲۹۳۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد: دکتر محمد نریمانی راد رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) در دومین همایش ملی زن مسلمان ایرانی در آیینه الگوی پیشرفت ۵۰ ساله که صبح امروز در این واحد دانشگاهی برگزار شد گفت: زنان نقش سرنوشت سازی در خانواده و جامعه دارند و مؤثرترین عامل تربیت و سلامت روحی، روانی و جسمی فرزند، همسر و جامعه است.

رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) عنوان کرد: سازنده‌ترین و ارزشمندترین نقشی که زن می‌تواند ایفا کند، نقش مادری و همسری است که در آموزه‌های دینی بسیار ارزشمند است. یک زن علاوه بر نقش مادری در موقعیت و جایگاه‌های مختلف نیز می تواند  ایفای نقش کند و تأثیرگذار باشد و در این زمان زن مسلمان ایرانی می تواند الگوی سومی برای جهان باشد.

وی تاکید کرد: قرآن و احادیث از اصلی ترین منابع برای شناخت جایگاه زن است و اسلام پیروانش را به توجه و تکریم زنان فرا می‌خواند و برای آنان جایگاه یکسانی در منزلت و احترام در کنار مردان قائل است.

دکتر نریمانی راد با اشاره به این مطلب که دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مهم ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است افزود: دغدغه اصلی استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) پیشرفت و توسعه مباحث فرهنگی، آموزشی و پژوهشی دانشجویان ست.

رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) افزود: اولین همایش ملی زن مسلمان ایرانی در بهمن ۱۳۹۸ در این واحد دانشگاهی برگزار شد که ۳۸ مقاله برگزیده این همایش درسایت ISC بارگذاری شد و برای همایش پیش روی 32 مقاله ارسال و پذیرش شده است.

 

    

ارسال نظرات