بسیج دانشجویی اردکان:

اصلاح سیاست ارز ترجیحی، بسیار شجاعانه و دارای عقلانیت و درایت بود

بسیج دانشجوی اردکان در بیانیه ای آورده است: آحاد ملت درک می کنند تصمیم دولت درخصوص اصلاح سیاست ارز ترجیحی، بسیار شجاعانه و دارای عقلانیت و درایت بود.
کد خبر: ۹۴۳۲۹۵۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، بسیج دانشجویی اردکان در پی سیاست‌های اقتصادی اخیر دولت در خصوص حذف ارز ترجیحی بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه :


بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم‌جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای دکتر سیدابراهیم رییسی

سلام علیکم
جنبش دانشجویی و نخبگان و دغدغه‌مندان واقفند پس از قریب به یک دهه سستی و رخوت در عرصه‌های گوناگون در سطح مدیریت کلان و میانی در قوه مجریه امروز کار شما جهت اصلاح عیوب و نواقص خصوصا در عرصه اقتصادی و معیشت مردم کاری بس دشوار و طاقت فرساست.

آحاد ملت درک میکنند تصمیم اخیر شما و مجموعه دولت محترم درخصوص اصلاح سیاست ارز ترجیحی که خود عامل ایجاد فساد‌های گسترده و توزیع ناعادلانه و هدر رفت منابع ارزی شده و موجبات تشکیل پرونده‌های فساد اقتصادی در دستگاه قضا و مصروف نمودن بخشی از توان حاکمیت در جهت مبارزه با ان پدیده شوم شده، بسیار شجاعانه و دارای عقلانیت و درایت بود که توسط حضرتعالی به ظهور و بروز رسید.

آقای رئیس جمهور، اقدامات حضرتعالی و تیم دولت در خصوص گفتگوی مستقیم با مردم از طریق رسانه ملی، برخلاف پیشینیان که در مقاطع گوناگون خصوصا ماجرای گرانی شوک آور بنزین که باعث اتفاقات تلخ گردید اقدامی بسیار شایسته بود، که قطعا در جهت تنویر افکار عمومی و مشارکت و همراهی آحاد مردم در راستای جراحی اقتصاد بیمار کشور مناسب و حائز اهمیت میباشد. صد البته ادامه این روال مبارک مورد انتظار جامعه و خصوصا قشر جوان و دانشجوست.

جناب آقای دکتر رئیسی، امروز ما نیک مطلعیم تصمیم بزرگ اتخاذ شده برای اصلاح نظام پرداخت یارانه کالا‌های اساسی که ضرورت آن بر کارشناسان و متخصصان حوزه اقتصاد پوشیده نیست ابتدای اصلاحات اساسی در اقتصاد بیماری است که از مدعیان تدبیر و امیدآفرینی به شما و همکاران سخت کوش و پرتوانتان به ارث رسیده است. لیکن قویا خواهان آنیم پرقدرت و پرشتاب در راستای بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی و حل ریشه‌ای مسائل اعم از کاهش نرخ تورم، اصلاح نظام بانکی و مالیاتی، مبارزه با فرار‌های کلان مالیاتی و کنترل کسری بودجه و مواردی از این قبیل، همچنان که از ابتدای فعالیتتان در دولت اقدام نموده، مجاهدت نمایید و بدانید همگان در این راه فعالانه و دلسوزانه یار و یاور شما و دولت محترم خواهند بود.

در پایان ضمن تشکر از کلیه اقدامات صورت گرفته توسط قوای اجرایی تحت امرتان در بخش‌ها و حوزه‌های گوناگون و بیانات خالصانه و صادقانه تان، تحقق مطالبات و تبعیت از منویات رهبر معظم و عظیم الشان انقلاب اسلامی را که همانند هدفی بزرگ و چراغ راهی برای مردم و مسئولین است، خواستاریم.

والسلام علی من التبع الهدی

ارسال نظرات