کشف 27 تن گندم و یک تن برنج قاچاق در زنجان

زنجان-جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 27 تن گندم قاچاق به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۹۹۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

ایرج خانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر، در حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

کشف 27 تن گندم و یک تن برنج قاچاق در زنجان

 

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در بررسی این کامیون 27 تن گندم به صورت قاچاق و خارج از شبکه توزیع، کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش تقریبی محموله کشف شده بیش از 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

 

وی تصریح کرد: در این رابطه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

 

 همچنین فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از کشف بیش از یک تن برنج قاچاق به ارزش تقریبی 250 میلیون ریال خبر داد.

 

محمد معصومی راد، در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران  بخش انتظامی حلب در حین کنترل خودروهای عبوری در محور شهرستان، به یک دستگاه وانت مزدا  مشکوک و آن را متوقف کردند.

 

 وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی، در بازرسی از خودرو مذکور بیش از یک تن برنج قاچاق را کشف کردند.

 

 سرهنگ معصومی راد تصریح کرد: کارشناسان ارزش کشفیات قاچاق مکشوفه را حدود 250 میلیون ریال برآورد کردند و در این راستا یک متهم دستگیر به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود در پایان تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی پلیس با محتکران و قاچاقچیان در دستور کار قرار داد و هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه احتکار یا قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار