خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

ماحصل اتحاد در برابر دشمن، فتح خرمشهرهاست

تبریز- فرمانده سپاه میانه در جمع دانش آموزان دبیرستان عفاف از وحدت، ایمان و بصیرت حول محور ولایت به عنوان کلیدی ترین و کارسازترین سلاح در برابر دشمن یاد کرد و گفت: ماحصل اتحاد در برابر دشمن، فتح خرمشهرهاست.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۰۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی با تبیین کارکردهای طرح بهنام محمدی در مدارس، دبیرستان عفاف را از الگوهای پیش رو در مباحث تربیتی این طرح قلمداد کرد.

وی اظهار داشت: اجرای طرح شهید بهنام محمدی در بین دانش آموزان مدارس می تواند آنها را در برابر هجمه های فرهنگی و سیاسی دشمن مصون داشته و بنیان های ایمان، بصیرت و ولایت مداری را در دانش آموزان تقویت نماید.

محمدی با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند و غرورآفرین رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و آزادسازی تاریخی خرمشهر، این پیروزی را نتیجه اتحاد و یکدلی بین نیروهای مسلح و پشتیبانی های مردم به مدد الهی و رهبری داحیانه حضرت امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: نتیجه وحدت و ید واحد بودن در برابر دشمن، فتح خرمشهرهاست.

 وی با بیان اینکه وجود اختلاف سلایق در مردم امری طبیعی است و باعث رشد و پویایی می شود اما تقابل و اختلاف عقاید، آسیب زاست بر ایمان و اتحاد علارغم وجود اختلاف سلایق تاکید کرد.

محمدی افزود: همه باید خود را برای حفظ و تعالی انقلاب اسلامی مسئول بدانیم و با حرکت هوشمندانه پشت سر ولایت، تمامی راه های نفوذ را به روی دشمن ببندیم.

   آیین گرامیداشت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر با شرکت بیش از یکصد نفر از دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی دبیرستان عفاف میانه و با اجرای برنامه های متنوعی همچون برپایی سفره حضرت رقیه(س) و اجرای دسته جمعی سرود «سلام فرمانده» در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها