خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

انعکاس هنرمندانه فعالیت های سپاه و بسیج امید آفرینی را در جامعه گسترش می دهد

فرمانده سپاه استان سمنان در بازدید از معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: انعکاس هنرمندانه فعالیت های سپاه و بسیج امید آفرینی را در جامعه گسترش می دهد.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۲۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

انعکاس هنرمندانه فعالیت های سپاه و بسیج امید آفرینی را در جامعه گسترش می دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی سردار حميد دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان با حضور در معاونت‌ روابط عمومی و تبلیغات با کارکنان این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.
سردار دامغانی با تبريک روز ارتباطات و روابط عمومی، یکی از وظایف روابط عمومی را یادآوری مناسبت ها دانست و افزود:روابط عمومی از مجموعه های پر کار و پر تلاش است که در صحنه های مختلف بار مضاعف و رسالت مهمی را در حوزه ارتباطات، پوشش خبری و انعکاس دستاوردهای سپاه و بسیج بر عهده دارد.
فرمانده سپاه استان سمنان تصريح کرد:مردم با دیدن اقدامات سپاه و بسیج امید می گیرند و در آنها ایجاد انگیزه می شود و انعکاس این اخبار و فعالیت ها باعث دوچندان شدن امید در مردم می شود.
سردار دامغانی با اظهار رضایت از عملکرد معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان افزود:همکاران ما در مجموعه روابط عمومی سپاه استان سمنان کار را با کیفیت خیلی خوب اجرا می کنند و در صحنه های مختلف و در هر جایی که نیاز به نقش آفرینی باشد حضوری موثر و موفق دارند.
شایان ذکر است در این دیدار مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات با تقدير از همراهی و حمایت فرمانده سپاه استان سمنان از این معاونت، گزارش مختصری از عملکرد این مجموعه ارائه داد.

گفتنی است ۲۷ اردیبهشت ماه روزی که در سطح جهانی نیز به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است و در ایران به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی تعیین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها