ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) در ایلام تشکیل شد

اندیشه امام راحل برای نسل جوان امروز تبیین شود/ مراسمات سالگرد ارتحال امام راحل با حضور جوانان برگزار شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام بر ضرورت تبیین اندیشه های تابناک حضرت امام خمینی (ره) برای جامعه به ویژه نسل جوان تاکید کرد و گفت: شناخت ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)، نقش وی را در شکل گیری انقلاب اسلامی تبیین می کند.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۳۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام  با بیان اینکه تولید محتوا و کارهای ارزشمند هنری می تواند در معرفی هر چه بیشتر ابعاد مختلف شخصیتی امام راحل موثر باشد، اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت هنر، تولیدات رسانه ای پرمحتوا و خلاقانه و اجرای برنامه های فاخر باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه  شناخت ابعاد شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، نقش آن امام عزیز را در شکل گیری انقلاب اسلامی تبیین می کند، تصریح کرد:  در این راستا برنامه ها از نظر محتوایی و شکلی باید جدید و متناسب با نگاه و رویکرد جوانان باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با عنوان این مطلب که نظام مقدس جمهوری اسلامی با ابتکار امام (ره) بدون الگوگیری از نظام های سیاسی دنیا شکل گرفت، یادآور شد: این مدل از نظام اسلامی تضمین کننده دین و دنیای امروز انسان ها است.

حسنی با بیان اینکه امروز بسیاری از ملت های آزادی خواه دنیا مرهون اندیشه و تفکر امام راحل ( ره ) هستند، گفت: نظام سلطه امروزه با تمام توان خود اندیشه امام ( ره ) را مورد هجمه قرار داده و دشمن با همه وجود می خواهد این تفکر را محدود و‌ در نهایت در بن بست قرار دهد که خوشبختانه ناکام شده است و بر خلاف تلاش آنان، امروز نام امام عزیز در همه دنیا می درخشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در ادامه با  بیان اینکه دشمن در حوزه تهاجم فرهنگی برنامه دارد نسل نوجوان و جوان ما را از اندیشه و تفکر امام (ره) دور کند و اهداف شوم خود را اجرا و عملیاتی کند، ابراز کرد: در این راستا تمامی دستگاه های اجرایی استان برای جهاد تبیین اهتمام جدی داشته باشند و در تمامی برنامه ها اجرایی در این خصوص باید حضور جوانان لحاظ شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست، گفت: آیین های سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) همزمان با سراسر کشور در سطح مناطق مختلف استان برگزار می شود.

حجت الاسلام «علی چراغی پور» تصریح کرد: با تعامل و مشارکت همه دستگاه‌ها و اتخاذ تدابیر و هماهنگی های لازم در جهت برگزاری هر چه باشکوه برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با محوریت و فراهم آوردن بستر لازم بمنظور حضور و نقش آفرینی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تلاش شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار