اعزام گروههای جهادی سفیران تولید به مدارس و دانشگاه ها

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل گفت : دستگیری از نیازمندان و کمک به محرومان و افراد آسیب پذیر و کم درآمد باید در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۴۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

 

اعزام گروههای جهادی سفیران تولید به مدارس و دانشگاه ها

خبرنگار میلاد نوری / به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار عزیز نظرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: به سبب رزمایش جهادگران فاطمی در استان اردبیل، 300 بسته معیشتی به ارزش بیش از 500 هزار تومان برای هر بسته توسط  سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در سطح استان بین افراد اقشار آسیب پذیر و خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی افزود:این حرکت مستمر خواهد بود زیرا باوجود فروکش کردن شیوع کرونا اما عقب افتادگی در حوزه معیشت و اقتصاد داریم.

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل با اشاره به اینکه کارگران در امر کارهای خداپسندانه،مشارکت دارند،تصریح کرد: دستگیری از نیازمندان و کمک به محرومان و افراد آسیب پذیر و کم درآمد باید در جامعه نهادینه شود.که درهمین راستا کارگران استان اردبیل در قالب طرح شیفت ایثار دستمزد ساعتی و یا یک روزه خود را برای مشارکت در امور خیرخواهانه اهدا کردند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل خاطر نشان کرد: گروهای جهادی سفیران تولید که متشکل از نخبگان و مدیران عامل واحدهای تولیدی هستند. در رزمایش جهادگران فاطمی برای حمایت از کالای ایرانی به مدارس و دانشگاه ها، مجامع و محلات اعزام شدند.

وی ادامه داد:   با ایجاد گروه های جهادی "سفیران تولید" در هر شهرستان، از بین نخبگان علمی و فنی و مدیریتی تلاش می کنیم تا نسبت به توانمندسازی و پرورش کارگر ماهر نوآور و بانگیزه در سطح کارخانجات اقدام کنیم و برای حمایت از تولید ملی و تغییر ذائقه مصرف کننده ایرانی به استفاده از کالای ایرانی گروه جهادی سفیران تولید که متشکل از نخبگان و مدیران عامل واحدهای تولیدی هستند جهت ایراد سخنرانی در سطح مدارس و دانشگاه ها، مجامع و محلات اعزام شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار