خبرهای داغ:
همدان-فرماندار بهار گفت: ما امروز هیچ راهی جز کار جهادی نداریم، هسته مرکزی انقلاب و نظام ما مبتنی بر کار جهادی است و با کار جهادی است که کشور را ۱۰۰ پله جلوتر می‌برد.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۵۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، روح اله نباتی در مراسم رزمایش جهادگران فاطمی و گرامیداشت هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: زحمات بسیجیان در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی بارز است.

وی با اشاره وضعیتی که امروز مردم در آن قرار دارند، بیان کرد: رژیم جنایتکار آمریکا از زمانی که انقلاب کردیم با ما دشمنی کرده و با اقدامات هوشمندانه تیر‌های خود را از تحریم، تهدید، کودتا و... گرفته تا تحریم مسائل اقتصادی به سوی ما نشانه گرفته و امروز تیری که از طرف دشمن پرتاپ شده مثل ترکشی است که به قلب ما خورده و سال‌ها با ما است و باید زخم اقتصادی کشور که از گذشته نیاز به درمان داشت به همت مسئولین مداوا می‌شد.

فرماندار بهار گفت: اگر بخواهیم به همین منوال ادامه دهیم به زودی مغلوب می‌شویم، اما برای اصلاح و اقدام بزرگ نیاز به هزینه‌هایی هست که خیلی‌ها این راه را نرفتند و آقای رئیسی از آبروی خود هزینه کرد و ما وظیفه داریم این را برای همگان تبیین کنیم چراکه رمز رشد و پیشرفت کشور در وحدت و همدلی خواهد بود.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم با مال، جان، زبان و آبرو جهاد کنیم، باید به مردم بگوئیم و این موضوع را تبیین کنیم، این طرح، طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها است که نتایج آن را در چند ماه بعد خواهیم دید؛ اما دشمنان بیرونی ما، معاندین و منافقین و ضدانقلاب داخلی از این اقدامات ناراضی هستند مخالف این طرح هستند و فقط به دنبال کارشکنی و ایجاد ناامنی هستند و خوشبختانه مردم عزیز ما درک می‌کنند، می‌فهمند و به مسئولین اطمینان دارند و با مدیریت در خرید، از سد مشکلات عبور خواهند کرد و مسئولین نیز باید ضمن بیان وضعیت و شرایط اقتصادی موجود، فواید این طرح را برای مردم تبیین کنند.

نباتی گفت: ما امروز هیچ راهی جز کار جهادی نداریم، هسته مرکزی انقلاب و نظام ما مبتنی بر کار جهادی است حتی اگر کشور ما پیشرفته از نظر اقتصادی، سیاسی و نظامی و... مقتدر باشد و با این کار جهادی است که کشور را ۱۰۰ پله جلوتر می‌برد و باید با کار جهادی از تمام موانع و مشکلات عبور کنیم تا به افق‌های روشن برسیم و این کار جهادی کمک‌رسان کشور ما خواهد بود، اما راهبرد‌های کشور‌های غربی بر مبنای دروغ و چپاول ظلم و استکبار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات