خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: از وضعیت آمادگی و روحیه بسیار بالایی که امروز در پایگاه شهید فکوری شاهد آن بودم، بسیار خوشحال شدم. این فرمان فرماندهی معظم کل قواست که همیشه باید آماده باشیم.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۷۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در جریان بازدید خود از آمادگی تجهیزات و جنگنده‌های پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه برنامه‌ریزی جهت ارزیابی توان عملیاتی پایگاه‌های نیروی هوایی، امروز پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز را انتخاب کردیم. خدا را شکر می‌کنم این پایگاه، در دوران دفاع مقدس رو سفید بود و ماموریت‌های بزرگی در این دوران و پس از آن، از این پایگاه انجام شده است.

وی افزود: از وضعیت آمادگی و روحیه بسیار بالایی که امروز در پایگاه شهید فکوری شاهد آن بودم، بسیار خوشحال شدم. این فرمان فرماندهی معظم کل قواست که همیشه باید آماده باشیم.

امیر واحدی تاکید کرد: پیام ما به‌خصوص به کشور‌های منطقه، همواره پیام صلح و وحدت است و اگر توان عملیاتی خود را بالا می‌بریم، این جزو ماموریت‌های ذاتی و همچنین برای حفظ امنیت کشور خودمان است.

وی با اشاره به اهمیت راهبردی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز، گفت: پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز یکی از پایگاه‌های مهم و راهبردی ما است و در آمادگی کامل قرار دارد و کارکنان آن با تمام وجود و روحیه بسیار خوب کار می‌کنند و من از آنان تشکر می‌کنم.

امیر واحدی با اظهار سلام و احترام خطاب به مردم تبریز و آذربایجان، گفت: من از مردم آذربایجان و شهریار شهر‌های ایران «تبریز»، به جهت تشییع باشکوه پیکر خلبانان ما که در سانحه هوایی اسفند سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، سپاسگزارم و از همت و همدلی آن‌ها با خانواده نیروی هوایی تشکر و قدردانی می‌کنم. آن‌ها با حضور تاریخی خود روحیه وصف‌ناپذیری به سربازان خود در نیروی هوایی و دیگر نیرو‌های مسلح کشورمان بخشیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها