خانواده حمید قاسم پور فارسانی مصدوم ناآرامی‌های اخیر در بیانیه‌ای به جریان‌های سیاسی هشدار دادند از مشکل پیش آمده سوء استفاده نکنند.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۷۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن بیانیه خانواده قاسم پور به شرح ذیل است:

امروز خانواده فرزندمان به نام حمید قاسم پور در بازار هیاهوی سیاست غریب‌ترین و مظلوم‌ترین هستیم افسوس که در بازار هیاهوی نفسانی و امیال دنیوی گروهی سیاست‌باز و معاند در داخل و خارج که در هر جریانی به دنبال طرح خود هستند و هیچ نسبتی با راه و روش و سیره شهدا و مردم ندارند.

ما خانواده حمید قاسم پور صراحتاً به این جریانات سیاسی که بار‌ها پاسخ خود را از مردم بیدار و آگاه گرفته‌اند، هشدار می‌دهیم از مشکل پیش‌آمده برای فرزندمان که هنوز هویت ضارب مشخص نشده، سوءاستفاده نکنند و از فرزندمان به نام تظاهرکننده ضد نظام محملی برای تقابل‌ها و امتیازگیری‌های سیاسی توسط شبکه‌های مجازی و خارج نشین‌ها پایان دهند.

با توجه به اینکه فرزندمان قصد و نیت شرکت در تظاهرات و مخالفت باسیاست‌های نظام جمهوری اسلامی را نداشت، اجازه نخواهیم داد هیچ دسته، گروه و جریان ضدانقلاب نام فرزندمان را در گروه خود ثبت و ضبط نماید.

در پایان به‌عنوان وظیفه از هم دردی تمام آحاد تقدیر و تشکر می‌نماییم و برای شفای همه بیماران و همچنین فرزند عزیزمان حمید قاسم پور از همه مردم التماس دعا داریم.

ارسال نظرات