خبرهای داغ:

نشست مشترک رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با مدیر عامل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر

نشست تخصصی احمد سعیدی رئیس سازمان بسیج عشایری کشوری و مدیر عامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۹۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل صندوق، صبح امروز نشست مشترک و تخصصی در حوزه بیمه روستائیان و عشایر با حضور سرهنگ احمد سعیدی رئیس سازمان بسیج عشایری کشور و بیت الله برقراری مدیر عامل صندوق برگزار شد.
در این نشست مشترک محور های اصلی جامعه هدف، خصوصا جامعه عشایری و دغدغه این قشر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیر عامل صندوق با معرفی سازمان و ساز و کارهای مصوب به منظور رسیدن به پوشش صد در صدی جامعه هدف به این نکته اشاره کرد که امسال با مطرح شدن جهاد تبیین و پیرو بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توجه و پیگیری هرچه بیشتری دستگاه ها نسبت به عدالت اجتماعی، با کمک وزیر جوان و انقلابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گام های تاثیر گذاری در این راستا برداشته و به همین سمت ‌ و سو حرکت می کند.
وی اظهار داشت که دولت و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تاثیر بسزایی در تحقق این هدف داشته و کمک به این صندوق جوان، پویا و انقلابی نه تنها بر بیانات رهبر معظم انقلاب صحه می گذارد بلکه در ریشه کنی و رفع فقر که مد نظر رئیس جمهور محترم انقلابی، آیت الله رئیسی است، را نیز محقق می سازد.
سرهنگ پاسدار احمد سعیدی پس از سخنان مدیر عامل صندوق با معرفی و بیان دغدغه های عشایری، به همگرایی و نقاط مشترک فعالیت های هر دو سازمان اشاره کرد و برای حرکت در راستای برقراری عدالت اجتماعی و پوشش بیمه ای عشایران کشور اعلام آمادگی نمود.
وی با اشاره به وجود ۲۳۰۰ پایگاه بسیج عشایری در کشور و وجود ۳.۵ میلیون عشایر ساکن و غیر ساکن در کشور، به برخی از ظرفیت های فعال و مؤثر همانند اتحادیه تعاونی های عشایری دامداران متحرک ایرانیان و بسیج مساجد و محلات اشاره داشت.
رئیس سازمان بسیج عشایر کشور، روستائیان و عشایر را به فرموده رهبر معظم انقلاب، وفادارترین اشخاص به انقلاب خواند که نقش به سزایی در تأمین امنیت غذایی و سیاسی کشور دارند.

ارسال نظرات