فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با بیان اینکه یکی از اقدامات دشمنان هدایت ذهن ها است، گفت: ابزار دشمن فضای مجازی و رسانه است، دشمن با تمام توان و ابزار و امکانات آمده تا حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کند.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۰۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس جنوب شرق، سردار محمد کرمی امروز در همایش جهاد تبین در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یکی از اقدامات دشمنان هدایت ذهن‌ها است، گفت: ابزار دشمن فضای مجازی و رسانه است، دشمن با تمام توان و ابزار و امکانات آمده تا حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور افزود: باید برای نسل جدید تبیین کنیم که در طول انقلاب اسلامی کجا بودیم، کجا هستیم و باید کجا برویم، امروز دشمن با یک جنگ شناختی کامل به میدان آمده و ما باید در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و سیاسی آمادگی مقابله داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور تاکید کرد: استکبار القا میکند دانشگاه های ما نا کارآمد است تا اراده دانشجویان و اساتید را تضعیف کند، انزوا ایجاد کند و از کار و تلاش و کوشش جوانان ما را باز دارد.

این مسؤول با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند میان مردم ما تفرقه ایجاد کند، گفت: در در این شرایط جهاد تبیین یک فریضه مهم است تا اجازه ندهیم جنگ شناختی دشمن در زمینه‌های مختلف غالب شود.

وی با بیان اینکه در دین اسلام تفکر، نواوری و خلاقیت عبادت است، گفت: اساتید، علما و دانشجویان و مسؤولان همه در کنار هم هستیم و هر روز باید برای ارتقا خود تلاش کنیم و اجازه جولان به دشمنان ندهیم.

سردار کرمی گفت: این همایش با هدف به تفکر واداشتن اساتید و دانشجویان برگزار شده است و اینکه مسؤولان بدانند که اساتید دانشگاه پشتوانه علمی آنان هستند، نباید اعتبارات هزینه شود بعد متوجه شویم این پروژه ای موثر و مفید نبوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه کار علمی چیزی به نام توقف نداریم و باید رو به پیشرفت باشیم،گفت: پایان نامه ها و تحقیقات پژوهشی دانشگاه ها حتی اگر به خوبی کاربردی نشود، سبب بارش فکری جوانان و دانشجویان می شود.

وی با تاکید بر اینکه پروژه های دانشگاهی باید تا مرحله تجاری سازی پیش برود، گفت: تمام اقدامات عمرانی و فرهنگی باید پشتوانه علمی داشته باشد تا از هدر رفت هزینه پیشگیری شود.

سردار کرمی افزود: هرکسی در هر جایی که است مسؤولیت تبیین دارد، باید به ساخت کشور فکر کنیم، اگر به همین اموزه های دینی و فرامین الهی عمل کنیم بیشترین پیشرفت را داریم برای همین دشمن تلاش میکند تا ما را از عمل به فرامین الهی باز دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات