مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان گفت: امروز دشمن از هر گونه تهدید، تحریم و فشار اقتصادی بر علیه مردم جمهوری اسلامی ایران خسته و ناامید شده و تنها راه مبارزه با مردم ایران را نفوذ اقتصادی و اختلال در معیشتی مردم می داند.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۳۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار محمد قورزایی، مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان در اولین جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگری، که با حضور حامد آرامش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، امیر جهانشاهی معاون اداره کار و برخی مدیران کار، نمایندگان کانون‌ها و تشکل های کارفرمایی و کارگری استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر، گفت: این جلسه با موضوع ارائه راهکارها و پیشنهادهای رفع موانع تولید در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار در سطح استان با حضور مدیران استانی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد قورزایی افزود: امروز دشمن از هر گونه تهدید، تحریم و فشار اقتصادی بر علیه مردم جمهوری اسلامی ایران خسته و ناامید شده و تنها راه مبارزه با مردم ایران را نفوذ اقتصادی و اختلال در معیشتی مردم می داند.

وی تصریح کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نامگذاری شده است، برهنگان واجب است تا در اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری اقدام کنند چرا که کارآمدی و پاسخگویی از مهمترین انتظاراتی است که مردم از سوی مسئولین دارند.

مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان تصریح کرد: بسیج به عنوان پل ارتباطی بین جامعه و نظام می تواند نقش آفرینی خوبی داشته باشد .

این مسئول با اشاره به اهمیت و نقش آفرینی کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: این قشر نگذاشتند که چرخه تولید بخوابد و در صحنه هایجنگ حضوری جانانه داشته اند و ۱۴۰۰۰شهید از افتخارات این قشر عظیم بوده است.

ارسال نظرات