مدیرکل اداره استاندارد سیستان و بلوچستان گفت: رسانه ها با رصد اطلاعاتی و افزایش آگاهی در جامعه رسالت مهم و محوری در راستای جهاد تبیین دارند و بر اساس آن می توانند در جامعه گام بردارند و دوست را دوست و دشمن را دشمن معرفی کنند.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۶۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

«مجید محبی» مدیر کل اداره استاندارد استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که ۱۴ از عمر با برکت انقلاب اسلامی میگذرد و دستاوردهای مهمی در کشور رخ داده است، گفت: پیاده سازی مجلس شورای اسلامی، نهادها، و سازمانهای مهم با هدف تبیین واقعیت ها شکل گرفت تا مسائل را برای مردم شفاف سازی کنند.

 

وی با اشاره به این مطلب که حدودا یک سال و نیم بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نگذشته بود که جنگ تحمیلی علیه ملت ایران آغاز شد، افزود: جنگ یکی از مشکلاتی است که خسارت‌های جانی و مالی را به دنبال دارد و جنگ دفاع مقدس یکی از طولانی ترین جنگ هابی بود که رخ داد.

 

محبی با تاکید بر این مطلب که تمام فکر و ذهن مردم این بود که کشور دست متجاوزان نیافتد و توان خود را از دست ندهیم، در عرصه های سازندگی و عمران مشکلاتی به وجود امد، و شرایط بحرانی شد ادامه داد: امروز سازندگی برای جبران خسارت‌های ناشی از جنگ تلاشهای بسیاری کرد تا بافت ها و قیمتهای آسیب دیده ترمیم و بازسازی شود.

 

این مسئول ادامه داد: بعد از جنگ دشمنان و نظام سلطه تهدیدات خود را علیه ملت ایران در قالب تحریم های اقتصادی آغاز کرد که با سازندگی بخشی از تحریم ها را ازبین بردیم.

وی برنامه ریزی دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون را مبنی بر ناکار آمدی ایران و عدم بیان دستاوردهای انقلاب به نسل جوان و نوجوان برشمرد و گفت: امروز هر فردی در هر عرصه خدمت رسانی دولتی است باید روشنگری کند و دستاوردهای نظام را به گوش مردم برساند.

 

مدیر کل استاندارد سیستان و بلوچستان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هر سالی را بر اساس شعار سال محور حرکت فرار داده اند و برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن دغدغه دارند که متاسفانه ما دیر متوجه دغدغه های رهبری شده ایم.


این مسئول با تاکید بر این مطلب که رسانه ها با رصد اطلاعاتی و افزایش آگاهی در جامعه رسالت مهم و محوری در راستای جهاد تبیین دارند و بر اساس آن می توانند در جامعه گام بردارند و دوست را دوست و دشمن را دشمن معرفی کنند ادامه داد: لذا رسانه ها نشان می دهند که برای تحقق این مهم با طرفندهای مختلف که نیاز به جهاد دارد باید این مهم را برای آشنایی مردم روشنگری و تبیین کنند.

 

محبی با تاکید بر این مطلب که مه با روحیه انقلابی و بسیجی در جنگ نابرابر هشت ساله در برابر ابرقدرتهای شرق و غرب پیروز میدان شده ایم ادامه داد: رزمندگان اسلام با روحیه جهاد و سازندگی پیروز شدند.

 

وی با تاکید بر این مطلب که امروز جهاد یک ضرورت است که این مهم جهت مقابله با دشمن باید دستاوردهای نظام را به نسل جوان و آینده انقلاب اطلاع رسانی و تبیین کنیم

 

محبی لازمه موفقیت در جهاد تبیین را دغدغه مند بودن مسیولین جهت روشنگری خدمات ۴۰ساله نظام دانست و اظهار داشت: مدیران به دور از موازی کاری باید د رسالت های جهادی خود را در راستای تحقق بخشیدن به جهاد تبیین به کار گیرند.

 

وی ادامه داد: همانگونه که اداره استاندارد با کیفیت سرو کار دارد و سلامت افراد جامعه را باید مد نظر قرار دهد و سرمایه گذاران از نظر خودشان در بحث کیفیت در سرمایه گذاری اعتراض دارند نباید موفقیت در بازار را از شبکه های اجناس خارج و با فراموش کردن.

 

وی بحث اشتغال را از اهمیت خاصی بیان کرد و گفت: در این راستا چندین سال است که رهبر معظم انقلاب شعار سال را بر این اساس انتخاب کرده آند و همه دستگاه ها باید به این سمت و سو حرکت کنند تا فضای سرمایه گذاری را در استان روشن کنند

 

وی ادامه داد: باید یادمان باشد که این انقلاب با منشور مردم شکل گرفته و این حکومت حکومتی مردمی است و باید اولویت های مردم را درک و درخدمت مردم باشیم.

 

مدیر کل استاندارد سیستان و بلوچستان تاکید کرد: موفقیت مردم موفقیت نظام است و جهاد تبیین این کار را انجام می دهد که خالصانه مشکلات مردم را رفع واقعیت های نظام را بیان کنند و چراغ راه و هدایتگر مردم باشیم خدمت ویژه به مردم استمرار انقلاب است چرا که انقلاب به راحتی به دست نیامده که راحت از دست دهیم برای این انقلاب خون‌های بسیاری بر زمین ریخته شده و باید قدردان این خونها باشیم

ارسال نظرات