بیانیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عسلویه به مناسبت روز روابط عمومی

حجةالاسلام روح اله میرشکاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه به مناسبت روز روابط عمومی بیانیه‌ای صادر کرد
کد خبر: ۹۴۳۳۱۷۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

هر ساله بیست و هفتم اردیبهشت ماه که می رسد یادآور تلاش بی وقفه مدیران روابط عمومی ها است، علی رغم اینکه روابط عمومی در ادارات و نهادها به عنوان چشم بینا و در حقیقت پیشانی هر مجموعه هستند اما زحمات و تلاش های این قشر زحمت کش کمتر به چشم می آید.

در این راستا رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند: روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی وزارتخانه ها و سازمان ها از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگي مسائلي است که در آن نهاد می گذرد. سلامت یک دستگاه به اتصال اجزای آن و همنوایی و همسازی آنها ارتباط دارد. روابط عمومی ها  می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده روش ها و نقص های دستگاه مربوطه خود باشند.

لذا با توجه به منویات  مقام عظمای ولایت در باب جهاد تبیین روابط عمومی و رسانه می تواند پیشرو و جلودار این ماموریت و فرمان خطیر بوده و نقشی بسزا و اثرگذار را داشته باشد.

روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز بزرگداشت ارزش ها، مردم داری و احترام به افکار عمومی است و تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون آن در دانش بشری است که با خدمت گرفتن هنرها، به قلب تپنده مجموعه ها تبدیل شده و امروز تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی بدون فعالیت های این بخش اعم از ارزیابی  قدرت و ضعف سازمان ها تا شکل دهی افکار عمومی و برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی ، بیش از پیش دور از ذهن می نماید.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهداء عرصه روابط عمومی، این روز را به همه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی تبریک عرض نموده ؛ و برای این عزیزان آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

ارسال نظرات