پیام فرمانده سپاه شهرستان عسلویه به مناسبت روز روابط عمومی

سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده فرمانده سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه روز ارتباطات و روابط عمومی را روز تکریم گفت و شنود و روز تعامل و همفکری دانست
کد خبر: ۹۴۳۳۱۹۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

بیست هفتم اردیبهشت به عنوان روز روابط عمومی فرصتی است تا نقش و جایگاه ارتباطات و روابط عمومی را به عنوان یک هنر یا د آوری کنیم. امروزه نقش روابط عمومی در تصمیمات استراتژیک سازمان و نهاد نقشی بسیار موثر محسوب می شود و جایگاه روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی بر مبنای حرکت های علمی و حرفه ای از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات قلمداد می شود. روابط عمومی صاحب سبک، به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه، مسئولیتی خطیر در فرآیند تصمیم گیری مسئولین و شناخت افکار عمومی را بر عهده دارد.

نماد توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کارهایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن گری افکار عمومی ، تبیین واقعیات و احترام به حقوق انسانها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که بدون تردید ماموریت انجام آن برعهده روابط عمومی سازمان است.

با توجه به تاکید مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی بر جهاد تبیین ، روابط عمومی و رسانه می تواند در این امر نقشی پررنگ و موثر را ایفا نموده و در راستای اهداف نظام و انقلاب قدم برداشته و هدایت گری کند.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد شهداء عرصه روابط عمومی و رسانه، روز روابط عمومی یعنی روز تکریم گفت و شنود و روز تعامل و همفکری را به همه فعالان این هنر اثرگذار تبریک عرض عرض  نموده و برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی را دارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار