خبرهای داغ:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در مراسم تجلیل از خانواده شهدای همکاران هلال احمر قزوین
آصفی، عنوان کرد: ایستادگی خانواده شهدا بر سر اصول و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی و صبر بر ادامه مسیر شهدا، بسیار ارزشمند است و این عزیزان الگوی عملی جهاد را به تصویر می‌کشند
کد خبر: ۹۴۳۳۲۲۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت هفته هلال‌احمر و صلیب سرخ و یکصدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال‌احمر و در راستای قدردانی از ایثار و ازخود گذشتگی شهدا و خانواده آنها در مراسمی در سالن جلسات هلال احمر توسط مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون آموزش و پژوهش و معاون منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر استان، از خانواده معظم شهدای این جمعیت تجلیل شد.

 

دکتر حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این رابطه اظهار کرد: شهدای عزیز بالاترین سهم را در نظام و انقلاب داشته و دارند و همه ما باید قدردان این عزیزان و خانواده محترم آنان باشیم و در همین راستا سعی شد از خانواده معظم شهدا در جمعیت هلال احمر تجلیل به عمل آید.

 

وی شهدا را الگوی جاودانه موفقیت و سربلندی کشور و ملت ایران دانست و گفت: ایستادگی خانواده شهدا بر سر اصول و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی و صبر بر ادامه مسیر شهدا، بسیار ارزشمند و با اهمیت است و این عزیزان الگوی عملی جهاد را به تصویر می‌کشند. 

 

آصفی ادامه داد:جمعیت هلال احمر استان نیز افتخار دارد که تعدادی از کارکنان این جمعیت از خانواده معظم شهدا هستند و نیز وظیفه خود می داند در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا از خانواده آنها قدردانی کرده تا به این وسیله نشان دهد مجاهدتهای ایشان هیچ وقت از یادها فراموش نخواهد شد.

 

قابل ذکر است؛ در این مراسم خانواده معظم شهدا نیز با بازگو کردن خاطراتی از مجاهدتها، راه و روش زندگی شهیدان خود مجلس را با یاد آنها عطرآگین کردند و در پایان توسط مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان‫ از خانواده های شهدا با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها