تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین استقبال از کاروان پیاده عازم حرم مطهر امام خمینی(ره)، با ستایش این حرکت خودجوش، گفت: این قدم ها، قدم های حرکت در مسیر سیدالشهدا و آرمانهای انبیاست
کد خبر: ۹۴۳۳۲۶۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا با اشاره به حرکت پرشتاب و مقتدرانه انقلاب اسلامی به سمت آرمانها و اهداف والای خود، متذکر شد: این یک امر طبیعی است که هرچه به مقصد نهایی نزدیک تر می شویم فشارها و  بمباران های دشمن علیه انقلاب، شدیدتر می شود.

   وی با تقدیر از دولت در برداشتن ارز ترجیحی و تلاش در کوتاه کردن دست رانتخواران از کشور و گسترش عدالت در جامعه، اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا این حرکت انقلابی را سرکوب کرده و با ناامید سازی و یاس آفرینی در مردم، آن را بی اثر سازد اما ملت ما در برابر این همه فشار و تلاش شبانه روزی دشمنان خارجی و غربزدگان داخلی همچنان محکم و استوار ایستاده و به زودی شیرینی ثمره این ایستادگی خود را خواهد چشید.

   معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری میانه نیز در این مراسم ضمن خوشامدگویی به زائرین، این حرکت را گامی ارزشمند در مسیر ادای دین به شهدا و امام راحل عنوان کرد.

   فرید قشلاقی کاروان پیاده مرقد مطهر امام را سفیران انقلاب و گفتمان امام راحل دانست و افزود: هر قدم شما مبلغ گفتمان امام راحل، مقام معظم رهبری و شهداست و بهترین ثمره آن جذب جوانان برای حرکت در مسیر انقلاب و آرمانهای والای امام است.

   کاروان پیاده مرقد مطهر امام خمینی (ره) که از تبریز عازم شده پس از ورود به شهرستان میانه در روستای گوگدرق بخش ترکمانچای مورد استقبال قرار گرفتند و عصر دیروز وارد شهر میانه شده و در مزار شهدای گمنام با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور و ولایتمدار آن، مورد استقبال رسمی قرار گرفتند.

ارسال نظرات