خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: برای رسیدن به جهش تولید نیازمند ارتقای آگاهی بهره برداران است.
کد خبر: ۹۴۳۳۳۵۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون  در بازدید از طرح های جهش تولید در بخش کشاورزی بیان نمود: امروز حفظ منابع تولید با افزایش بهره وری و تقویت اشتغال و درآمدزایی امری مهم در جامعه به شمار می رود.

وی در این بازدید که جهت خدمات بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون به کشاورزان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی انجام شد، اظهار داشت: برای تحقق آن نیازمند برنامه ریزی برای دستیابی به درآمد اقتصادی بیشتر و تقویت انگیزه کشاورزان با توسعه فعالیت‌های گلخانه ای، توسعه باغات و گیاهان دارویی، تولید محصولات سالم و گردشگری کشاورزی، دامپروری و توسعه کشاورزی دانش بنیان است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون افزود: رسیدن به جهش تولید نیازمند ارتقای آگاهی بهره برداران، افزایش پروتین های حیوانی و لبنی، کاهش واردات و افزایش صادرات است و توجه به آن می تواند برنامه جهش تولید در کشاورزی و امنیت غذایی را محقق سازد که در این راستا مربیان بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون اقدامات موثری را انجام داده اند که قابل تحسین است.

در ادامه مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون اظهار داشت: امروز بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون با ۳۱ مربی در طرح جهش تولید در بخش کشاورزی توانسته است گامی مؤثر در ارتقای بهره وری محصولات کشاورزی بردارد.

وی افزود: ایجاد طرح نهضت جهش تولید در بخش کشاورزی توانسته کمک شایانی به آبادانی روستاها، رونق اقتصادی کشور، ایجاد فرصت های مناسب اشتغال و جلوگیری از مهاجرت به شهرها داشته باشد.

مهندس شفیعی گفت: برگزاری جلسات هفتگی و هم اندیشی با کشاورزان، اطلاع از مسائل و مشکلات کشاورزان و بیان آن ها به مسئولین، بازدید از مزارع، آشنا کردن کشاورزان با آفات و بیماری ها، زمان دقیق سم پاشی، کود دهی برای بهتر شدن عملکرد محصولات را از اقدامات صورت گرفته طرح جهش تولید در بخش کشاورزی در راستای رزمایش جهادگران فاطمی دانست و افزود: این طرح در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری با اهدافی همچون پیشرفت اقتصادی کشور، افزایش تولید و پایداری تولیدات محصولات کشاورزی در حال اجرا می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها