خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

تلاش سپاه پاسداران برای حل بحران آب گلستان ستودنی است

سردار ملک شاهکوهی به اقدامات قرارگاه خاتم اشاره کرد و گفت: تلاش سپاه پاسداران برای حل بحران آب گلستان ستودنی است
کد خبر: ۹۴۳۳۳۷۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی عصر امروز در همایش نخبگان و منتخبین فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج که با حضور سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: از توجه خاص فرمانده کل سپاه پاسداران و اجازه آن برای ورود قرارگاه خاتم انبیاء در مسیر توسعه استان تشکر می کنم و این مسئله برای مردم گلستان خوش آیند بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان به اقدامات قرارگاه خانم در عرصه آب، مجتمع میگو، شهربازی، راه سازی، زهکشی و غیره اشاره کرد و ادامه داد: غیر از قرارگاه خاتم شرکت و پیمانکاران ما نمی توانستند این پروژه ها را اجرایی کنند و گلستان تنها استانی بود که نتوانسته بود از این ظرفیت به خوبی بهره ببرد.

ملک شاهکوهی بیان کرد: پروژه سد نرماب یک پروژه ملی است و مشکلاتی در مسیر پایین دست آن وجود دارد که اگر برطرف شود سه شهرستان و ۱۳۲ روستایی ما از آب شرب بهره مند می شوند.

وی گفت: بیش از ۴۸ درصد آورده سیلاب را جلوگیری می کند وبیش از ۲۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی پایین دست این سد از آب این سد بهره مند می شود و همچنین به راه اندازی و تکمیل سامانه نوین ابیاری و افزایش بهره وری اراضی کشاورزی کمک می کند.

این مقام مسئول افزود: در بحث قرارگاه های شهید سلیمانی، قرارگاه ۱۷ ربیع و غیره با دستور سردار راه اندازی شده و توانستیم به مردم استان خدمت رسانی کنیم و با تمام وجود به خاطر مردم نجیب و وفادار انقلاب استان گلستان شکر می کنیم و همواره این مردم پای انقلاب ایستادند و ما به عنوان یک سرباز در سپاه پاسداران بیان می کنیم خدمت گذار مردم هستیم و هر مانعی که بر سر راه مردم باشد آن را برطرف می کنیم.

ملک شاهکوهی بیان کرد: زمانی می توانیم به خودمان نمره بدهیم که مردم از عملکرد ما رضایت داشته باشند و هر اقدامی که انجام شود مردم متوجه می شوند و مردم نجیب و مهربان در وقایع مختلف در مسیر انقلاب بودند و علمای شیعه و اهل تسنن به این انسجام و وحدت کمک کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار