فرمانده سپاه الغدیر یزد:

با تمام ظرفیت پای کار توسعه استان و کشور هستیم

فرمانده ارشد سپاه الغدیر محرومیت‌زدایی را جزو اولویت‌های اصلی خود دانست و گفت: سپاه الغدیر با تمام ظرفیت پای کار توسعه همه جانبه استان و کشور است.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۴۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی در جریان دیدار با آیت الله ناصری یزدی، نماینده، ولی فقیه در استان، با تبریک فرا رسیدن ایام سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: امیدوارم بتوانم در مسئولیت جدید اهداف مدنظر سپاه پاسداران و فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله خامنه‌ای را محقق کنم.

وی افزود: حضرت آقا در جمع سپاهیان فرامین هشت گانه‌ای برای نیرو‌های سپاه تعیین کردند که تقویت بنیه دفاعی نظام، مقابله با اهداف دشمن در جنگ ترکیبی، مردمی بودن، کادرسازی کردن و ... از جمله این فرامین بود.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد گفت: امیدواریم هم نیاز استان را بتوانیم پاسخ بگوییم هم به رهنمود‌های رهبری جامعه عمل بپوشانیم و در این مسیر نیازمند راهنمایی‌های نماینده، ولی فقیه در استان هستیم.

سردار زارع کمالی با بیان این‌که امروز دشمن تلاش دارد ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را در دید و نگاه ملت ایران به ویژه جوانان کم ارزش کند، تصریح کرد: امروز دشمن در جنگ شناختی و افکار به دنبال جابجا کردن ارزش‌ها در افکار و عقاید مردم است گرچه که مردم ولایت‌مدار و با بصیرت ما اجازه نمی‌دهند دشمن به این هدف خود دست پیدا کند.

وی استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای محرومیت‌زدایی را از دیگر راهبرد‌های جدی سپاه الغدیر در استان یزد دانست و بیان کرد: تحقق اهداف گام دوم انقلاب رویکرد جدی سپاه است.

سردار زارع کمالی در پایان با اشاره به ضرورت حمایت همه جانبه از توسعه استان، گفت: سپاه هر کجا که اهداف انقلاب و نیاز استان حکم کند، با تمام قوا و تجهیزات در میدان آماده است.

ارسال نظرات