خبرهای داغ:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، با خطیر خواندن رسالت روابط عمومی، اظهارداشت: رسالت روابط عمومی سپاه تبیین نقش این نهاد در همه عرصه هاست.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۹۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در همایش روابط عمومی های نواحی سپاه عاشورا در مرند، افزود: انعکاس درست و به موقع نقش سپاه در همه عرصه های فرهنگی، جهادی، علمی و ... به جامعه است.

وی اضافه کرد: امروز رسالتی مهمی داریم، رسالتی که شهدا برای ما گذاشته اند، اگر کوتاهی کنیم خسران بزرگی برای ما خواهد بود بنابراین باید روابط عمومی ها در این عرصه مهم تلاش کنند.

حجت الاسلام سرایی انجام وظیفه همراه با اخلاص را ارزشمند دانست و گفت: اخلاص اگر در کارها باشد هم اثر بیشتری خواهد داشت هم ماندگاری بالاتری خواهد بود.

وی با اظهار تاسف از برخی از مسئولان که دنبال خودنمایی هستند، بیان کرد: عده ای از مسئولان متاسفانه هر جا دوربین و خبرنگار است حضور دارند و جایی که رسانه حضور ندارد آن ها را نمی بینیم.

حجت الاسلام سرایی در بخش دیگر سخنان خود به وجود برخی از مشکلات کشور اشاره و اظهار کرد: کار جهادی در همه عرصه حلال مشکلات کشور است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان جهادی وارد میدان حل مشکلات شوند همچون دوران دفاع مقدس خواهیم توانست پیروز میدان باشیم و مردم نیز همراهی خواهند کرد.

ارسال نظرات