سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فتح کهکیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای از اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و اقدامات دولت در این خصوص حمایت کرد.
کد خبر: ۹۴۳۳۵۰۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،  متن این بیانیه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف استان کهگیلویه و بویراحمد

دولت سیزدهم با درک درست از ظرفیت‌های بی‌بدیل و فرصت‌های متراکمی که فراروی ملت ایران در چله دوم انقلاب اسلامی قرار دارد، آستین همت را بالا زد تا در اقدامی جسورانه به درمان بیماری‌هایی بپردازد که سالهاست بر پیکره اقتصاد کشور جا خوش کرده و به اعتقاد قریب به اتفاق متخصصان اقتصادی باید درمانی عاجل برای آن اندیشید.

اقدام دولت سیزدهم برای «مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها» از جمله تصمیمات بزرگ و شجاعانه‌ای است که پیش‌نیاز هرگونه اصلاح و افزایش تاب‌آوری و تحکیم ساختار اقتصادی کشور است.
در روزهای اخیر با توجه به ورود دولت به موضوع اصلاح سیاست ارز ترجیحی، شاهد هجمه گستردۀ معاندان خارجی همراه با برخی از گروه‌های سیاسی داخلی غیرهمسو با دولت سیزدهم هستیم. شک نیست که مبنای تصمیم‌گیری در خصوص سیاست‌های یارانه‌ای باید مبتنی بر نگاه کاملاً علمی، کارشناسی و نیز مبتنی بر تجربیات داخلی و خارجی باشد، لیکن زیر سؤال بردن اساس یک تصمیم علمی و کارشناسی و ایجاد فضای اضطراب و نگرانی در مردم مخصوصاً در فضای مجازی، خلاف منافع ملی و به دور از مسیر خیرخواهی برای مردم است.

رسالت امروز نخبگان، صاحب نظران، اندیشمندان و همه کسانی که دارای پایگاه مردمی هستند حرکت در مسیر جهاد تبیین و تشریح ماهیت این طرح مهم اقتصادی که سبب اصلاح بسیاری از ساختارهای معیوب اقتصادی و حذف گلوگاه های فساد در شبکه توزیع می شود تا نگرانی های احتمالی مردم برطرف شود.
لذادر راستای حمایت از اقدامات دولت ضمن اینکه اساس طرح را شجاعانه ، جسورانه و نیاز امروز اقتصاد کشور میدانیم واز اجرای طرح حمایت میکنیم از دولت مردان نیز خواهانیم که در اجرای طرح نهایت تلاش خود را بکار ببرند تا اقشار آسیب پذیر و دهک های پایین جامعه کمترین آسیب را ببینند و مردم شیرینی واقعی سازی یارانه ها و رساندن آن به دست محرومان واقعی را بچشند .


سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات