بازدید فرمانده سپاه امام رضا (ع) از محدوده سرزمینی ناحیه حر

سردار غیاثی به همراه جمعی از معاونت های سپاه امام رضا (ع) با حضور در ناحیه مقاومت بسیج حر از حوزه سرزمینی این ناحیه بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۴۳۳۵۲۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) در نشستی و در جمع پایوران و مدیران ناحیه حر به بیان مطالبی پیرامون اهمیت اوضاع کنونی کشور پرداخت و بر رصد اتفاقات منطقه به منظور کشف و پخش اقلام احتکار شده و همچنین دسترسی راحت مردم به اقلام مورد نیاز و برقراری امنیت در سطح حوزه استحفاظی تاکید کرد.

در ادامه این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حر گزارشی جامع از ظرفیت ها، امکانات، فرصت ها و تهدیدهای حوزه سرزمینی ناحیه حر ارائه داد.

 

سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا(ع) پس از نشست و با حضور میدانی در سطح حوزه های محلات از حوزه در حال تاسیس ۳ حر بازدید کرد و کمک هزینه ای نیز جهت محوطه سازی حوزه و تسریع در بهره برداری از این حوزه اختصاص داد.

 

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در ادامه از گردان امنیتی حوزه یک حر نیز بازدید کرد و میزان آمادگی نیروهای این گردان را مورد بررسی قرار داد .

در پایان نیز سردار غیاثی و جمعی از معاونت های سپاه امام رضا (ع) از کارگاه خوداشتغالی حوزه شش حر و همچنین مجموعه ورزشی چند منظوره شهید چمران بازدید کردند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار