خبرهای داغ:
شاهرود_ معاونت سیاسی سپاه ناحیه شاهرود گفت: کمک به دولت در راستای طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها ضروری و آگاه‌سازی مردم لازم است.
کد خبر: ۹۴۳۳۵۲۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

کمک همگانی به دولت در راستای تحقق مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌هابه گزارش خبرنگار بسیج، نشست بصیرتی طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها با در مدرسه علمیه خواهران امام صادق (ع) شاهرود برگزار شد.
در این نشست مهدی فرهنگ دوست معاونت سیاسی سپاه ناحیه شاهرود و کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در باب اهمیت معیشت و اقتصاد مردم و عدالت اجتماعی، به طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: این طرح یک جراحی بزرگ است و مشکلات و درد دارد، اما در ادامه به عادلانه شدن امکانات در جامعه کمک فراوانی می‌کند و باید در این مسیر دولت را کمک کرد.
او با اشاره به مشکلات در این مسیر و توجه به نظارت و کنترل در اجرای دقیق این طرح و کمک به مردم برای حرکت در مسیر. تحقق این طرح، بر آگاه‌سازی مردم نسبت به این موضوع و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در این مسیر تاکید کرد.
فرهنگ دوست با اشاره به جهاد تبیین که رهبر انقلاب تاکید کردند، افزود: باید در مسیر تحقق اهداف نظام و انقلاب همه تلاش و با تبیین درست مسیر در پیشبرد اهداف انقلاب همه نقش خود را ایفا نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها