خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج حقوق دانان سپاه استان سمنان با رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفت و گو کرد و در این جلسه گزارشی از فعالیت های شاخص بسیج حقوق دانان استان ارائه شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۵۵۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، این جلسه با هدف هم افزایی ،تعامل و هماهنگی بیشتر  نهادهای حقوقی  استان و با حضور محمد جعفر عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان ، حجت الاسلام دکتر محمد تقی جلالی مسئول معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان ، مهدی سعدی مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان سمنان و مسئولان مرکز وکلا و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان سمنان  برگزار شد.
مهدی سعدی در این جلسه به تشریح اقدامات و فعالیت های شاخص سازمان بسیج حقوق دانان استان سمنان در عرصه های مختلف اجتماعی و حقوقی پرداخت و اظهار داشت:این سازمان در راستای ماموریت های مهمی همچون رزمایش جهاد گران فاطمی،آزاد سازی زندانیان، سرکشی از خانواده های زندانیان معسر ونیازمند،مشاوره حقوقی در غالب چهارشنبه های خدمت جهادی در زندان ها،مساجد و نماز جمعه ها به مردم استان سمنان ارائه خدمت رسانی کرده است.
مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان سمنان تصريح کرد:توجه به معیشت خانواده های زندانیان و اهدای ۳۰۰بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان ،پیگیری اشتغال به کار۵۰ زندانی و انعقاد قراداد با شرکت سنگر کارو راه اندازی ۲خط تولید قطعات کولر در اردوگاه کار درمانی سمنان از جمله اقدامات شاخص این سازمان است.
خاطر نشان می شود در این ديدار مسئول مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان سمنان و مسئول مرکز وکلا نیز به ارائه گزارش پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها