خبرهای داغ:
شاهدان روحانی (۳۴)؛

نقش دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پشتیبانی علمی و رزمی در دفاع مقدس تشریح شد

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از روز تأسیس تا به امروز در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی فعالیت داشته است و خدمات این دفتر در دفاع مقدس نقطه درخشانی در کارنامه اش می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۳۳۵۵۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان در حاشیه کنگره شهدای طلبه و روحانی استان اصفهان اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی در زمان دفاع مقدس برای اعزام، ساماندهی و پشتیبانی علمی طلاب و روحانیون فعالیت چشمگیری داشته است و این فعالیت خود را به شکل دیگری بعد از دفاع مقدس با پیگیری احوال این رزمندگان به صورت مستمر ادامه داده است.

وی افزود: با شروع جنگ تحمیلی و همزمان با اعزام طلاب و مبلغان به جبهه ای حق علیه باطل و همچنین برای جبران مباحث آموزشی و درسی طلاب، دفتر تبلیغات اسلامی اقدام به ایجاد مرکز نوارخانه و ضبط صوت جلسات درسی علما و مدرسین حوزه علمیه قم نمود و نوارهای درسی را در اختیار طلاب و مبلغان اعزامی از سراسر کشور به جبهه قرار می گرفت.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: برای ثبت تاریخ شفاهی و تبدیل به محصولات هنری به کار جدی نیاز است که امیدواریم با همکاری نهادهای مرتبط این اتفاق بیافتد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار