فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع ) ترورها کور و ناجوانمردانه در به شهادت رساندن شهید اصلانی دارایی در حرم امن رضوی را زبونی و استیصال آمریکایی ها دانست و گفت: به اعتراف ایادی استکبارجهانی، قدرت آمریکا در منطقه و جهان در حال تنزل است.
کد خبر: ۹۴۳۳۵۶۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام، سردار احمدی فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع ) با تجلیل از مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و جهادگران شهید حریم رضوی حجت الاسلام محمدصادق دارایی و اصلانی گفت: حجج الاسلام دارایی و اصلانی در یک فرآیند برنامه ریزی جریان استکبار جهانی درحریم رضوی به دست افراد تکفیری به شهادت رسیدند.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دارایی، اصلانی و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی افزود: آمریکا و مزدورانش در عرصه مقاومت نتوانستند کاری از پیش ببرند و تمام‌ فتنه های آنان خنثی شد و سردار سلیمانی را در زمانی که با دست خالی و به عنوان مهمان دولت عراق بود ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

سردار احمدی این گونه ترورها کور و ناجوانمردانه شیطان بزرگ امریکای جنایتکار را استیصال استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: به اعتراف سردمداران، آمریکا درحال تنزل قدرت درمنطقه و جهان است.

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین تصریح کرد: امروز تبیین یک کار جهادی، واجب عینی،فوری، ضروری و تکلیف است و به کمک مردم تبیین را حول محور شهدا ادامه می دهیم .

گفتنی است مراسم چهلمین روز شهادت محمد صادق دارایی ‌با حضور فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع)، امامان جمعه و ‌جماعات، فرماندار، مسئولان اجرایی، نظامی،انتظامی، فرهنگیان، خانواده شهدا و ایثارگران، قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت در زادگاه شهید دارایی روستای بزد این شهرستان باشکوه خاصی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها