خبرهای داغ:

هیئت دختران حاج قاسم در نجف آباد برگزار شد

حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه سلام الله علیها در راستای کاهش آسیب های فضای مجازی برای نوجوانان ویژه برنامه ای برای هیئت های نوجوانان ۱۲الی ۱۸ سال باعنوان دختران حاج قاسم و با حضور حجت الاسلام امان الهی درمهدیه شهر امیرآباد برگزار نمود.
کد خبر: ۹۴۳۳۷۳۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه سلام الله علیها سپاه ناحیه نجف آباد درراستای کاهش آسیبهای فضای مجازی برای نوجوانان ویژه برنامه ای برای هیئت های نوجوانان ۱۲الی ۱۸ سال با عنوان دختران حاج قاسم و با حضور حجت الاسلام امان الهی برگزار نمود.

امان الهی صحبت های خود را با جمله ای از شهید حاج قاسم سلیمانی که فرمودند:همه دختران خود همان دختر کم حجاب هم دختران من هستند شروع کردند و گفت چه زیبا اسم این برنامه پاتوق دخترانه را انتخاب شده وبدانید شما دختران حاج قاسم هستید و با تحصیل و علم آموزی خود میتوانید حقی که شهدا برگردن شما دارند را ادا کنید.
وی با ارائه راهکارهایی درخصوص بهتر به ذهن سپردن دروس دراین ایام امتحانات صحبت های خودرا ادامه دادند و گفتند مهمترین راه راهکار دقت وتمرکز است.
درحال حاضر شبکه های اجتماعی باعث شده که تمام تمرکز ودقت نوجوانان این باشد که در فضای مجازی دیده شوند
وبه خاطر این دیده شدن هرکاری انجام میدهند وهرگروهی را دنبال میکنند و اوقات فراغت خود را با چرخ زدن در این فضا ها پرکرده واز تلاش وکوشش بازمانده اند.
ایشان درپایان توصیه ای را به نوجوانان داشتند که بدانید این فضا شما را به طرف گوشه گیری وافسردگی سوق میدهد پس باید تلاش کرد و آن را مدیریت نمود.

ارسال نظرات