فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

امیدآفرینی و ارتقای امنیت اجتماعی از اهداف رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ است

ساری-فرمانده سپاه کربلا گفت: تثبیت و توسعه امنیت و آرامش اجتماعی و نیز منزلت افزایی و امید آفرینی از اهداف رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ است.
کد خبر: ۹۴۳۳۷۴۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳

خبر مصاحبه

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ با نقش آفرینی امنیت افزا و امید آفرین بسیجیان گردان‌های مردم پایه بیت المقدس و کوثر حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه کربلا عصر امروز جمعه 30 اردیبهشت ماه در سراسر استان مازندران برگزار شد.

سردار مسلمی در حاشیه این رزمایش در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری،با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس که طی دوهفته در شهرستان ها به اجرا در آمد، گفت:این دوره از رزمایش ها به منظور امادگی در حوزه های تخصصی چون رزم و دفاع از جنگل و ساحل  و حفظ امنیت اجتماعی و امداد و نجات و  با هدف ارتقا و تقویت توان رزم ، ایجاد انسجام و هم افزایی بین گردان های مردم پایه بسیج ،تثبیت و توسعه امنیت و آرامش اجتماعی و نیز منزلت افزایی و امید آفرینی برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: حضور پرشور بسیجیان به ویژه جوانان در این رزمایش ها دیدنی بود و صحنه های بی نظیری را خلق کردند.

سردار مسلمی خدمت رسانی بی منت بسیج به مردم در همه عرصه های طبیعی و غیرطبیعی را  پیام اصلی این رزمایش دانست و ادامه داد: همچنین از پیام  های دیگر این رزمایش پیام اقتدار به دشمنان ، استکبار جهانی و خائنین داخلی است که ببینند مردم همیشه در صحنه حاضر هستند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه بسیج از متن مردم است، خاطرنشان کرد: همین مردم انقلاب را به پیروزی رساندند و همین مردم هم پای استمرار و استکمال انقلاب هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار