ساری-فرمانده سپاه کربلا گفت:حضور بسیج در میدان ها باعث قدرت،عزت و برهم زننده نقشه های دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۳۳۷۴۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹

بابلسر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در مرحله دوم و پایانی رزمایش الی بیت المقدس بسیج ۱۲ جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه  با حضور در شهرستان بابلسر، به بازدید میدانی این رزمایش پرداخت.

سردار مسلمی با حضور قرارگاه امام هادی(ع) بابلسر، با اشاره به اینکه امروزه در یک شرایط ویژه و حساس قرار داریم، گفت: جنگ اقتصادی گسترده و پرحجم را دشمنان در ایران شروع کردند اما در واقع ما با یک جنگ رسانه ای مواجه هستیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه همه بسیجیان باید به جنگ رسانه ای توجه ویژه ای داشته باشند، افزود: جنگ رسانه ای هوشمندی که دشمن به راه انداخته ، باعث برخی ریزش ها در جبهه انقلاب شده است.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه دشمن با بررسی عمیق دستاوردهای انقلاب اسلامی به جنگ شناختی  روی آورده است، ادامه داد: دشمن با جنگ شناختی در حال تردید افکنی در باورها و ارزش ها است.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به رویکرد رزمایش الی بیت المقدس هم اشاره کرد و گفت: امداد و نجات، دفاع کوی و برزن و دفاع از جنگل و سواحل یکی از تاکتیک های این رزمایش است.

سردار مسلمی با بیان اینکه باید با بهره گیری از همه ظرفیت های فرهنگی و اعتقادی ،از دستاوردهای انقلاب صیانت کنیم، خاطرنشان کرد: حضور آحاد بسیجیان در رزمایش الی بیت المقدس نشان دهنده اقتدار و در میدان بودن همیشه در صحنه انان است.

به گفته فرمانده سپاه کربلا حضور بسیج در میدان ها باعث قدرت، عزت و برهم زننده  نقشه های دشمنان است.

بابلسر

گفتنی است، در پایان سردار مسلمی رمز آغاز مرحله دوم این رزمایش را در سراسر استان اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها