خبرهای داغ:
همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت ما موفق شد سنگین‌ترین عملیات اقتصادی را بسیجی‌وار و قدرتمندانه انجام دهد و وارد صحنه شد و معادلات بین‌المللی را به هم ریخت.
کد خبر: ۹۴۳۳۷۶۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی بابایی در رزمایش گردان‌های بیت المقدس همدان که در پادگان سیدالشهدا (ع) همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: خدا را شاکریم که بعد از ۴۳ سال از گذشت پیروز جمهوری اسلامی ایران و ۸ سال دفاع مقدس و شهادت سرداران و شهدای گرانقدر در سراسر کشور امروز شاهد افرادی هستیم در صحنه این میدان که جانشینان شهدا هستند.

وی با بیان اینکه افرادی که در این میدان حضور پیدا کردند، می‌خواهند بگویند ما همان مردانی هستیم که در دوران دفاع مقدس نمونه‌هایش را دیده‌اید، ابراز کرد: این افراد امروز می‌خواهند بگویند که پشت سر شهیدان ایستاده‌اند و یک لحظه از رهبر دور نخواهند شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیجیان پشت سر رهبر حرکت می‌کنند نه یک قدم جلوتر نه یک قدم عقب‌تر و از انقلاب پشتیبانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه خدمت به بسیجیان برای ما افتخار است، گفت: همه دشمنان ما دست به دست هم داده‌اند که انقلاب اسلامی را با مشکلات جدی روبه‌رو کنند و دولت نتواند حرکت کند.

حاجی‌بابایی عنوان کرد: دولت ما موفق شد سنگین‌ترین عملیات اقتصادی را بسیجی‌وار و قدرتمندانه انجام دهد و وارد صحنه شد و معادلات بین‌المللی را به هم ریخت.

وی با اشاره به اینکه تا دو هفته قبل بیش از ۱۲۰ میلیون نفر در کشورهای همسایه از یارانه مردم مستضعف ایران استفاده می‌کردند، تصریح کرد: امروز که دولت به مهمترین مسئله اقتصادی دست گذاشته با وجود مشکلاتی که وجود دارد دولتمردان و مجلس شبانه روز در کنار هم هستند تا از این محلی که دشمن برای ما تدارک دیده بود و سال‌ها دولت‌ها جرأت ورود به آن را نداشتند، بیرون بیاییم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آینده روشن و موفقیت‌های درخشانی نصیب ملت ایران به خصوص اقشار کم درآمد خواهد بود، بیان کرد: رزمایش ما در مسائل اقتصادی همان رزمایش بیت المقدس و والفجر ۸ و رزمایش‌های گوناگونی است که در جبهه‌های گوناگون به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه امروز مرد میدان کسی است که در جبهه حق ایستاده است و روی مین سیاسی و اقتصادی می‌رود، ابراز کرد: کسی که برای انقلاب سینه می‌زند، کسی که از رهبری و انقلاب دفاع می‌کند درست مانند رزمنده‌ای است که ۸ سال حاضر بود روی مین برود و از روی جنازه او عبور کنند تا جبهه را فتح کنند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه امروز همه روی مینی هستند که خداوند توفیق داده از این مین به سلامت عبور کنند و آسیبی به کسی وارد نشود و موفق میدان هستید، تأکید کرد: ما هر آنچه داشته‌ایم به میدان آورده‌ایم و یک لحظه عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی افزود: ما پای مردم و انقلاب ایستاده‌ایم و به همه مسئولین هم این نکته را اعلام می‌کنیم رمز موفقیت نظام و دولت این است که مسئولین نظام جمهوری اسلامی در بین مردم و مثل مردم زندگی کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: هر مسئولی در جمهوری اسلامی زندگی‌اش را از مردم جدا کند، رفتارش را از بسیجیان جدا کند، نگرش به دنیار را با بسیجیان متفاوت ببیند قطعا شکست خورده و ضرر کرده است و از گردونه انقلاب خارج خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مملکت تفکر بسیجی و علوی می‌خواهد همانگونه که حضرت علی (ع) در نامه خود به مالک نوشته «ای مالک ما کسانی را دوست داریم و برای به عهده گرفتن مسئولیت انتخاب می‌کنیم که زیاد کار کنند و کم مصرف کنند»، که امروز بسیجیان پر قدرت راه حضرت علی (ع) را در پیش گرفته‌اند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات