مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: باید دفاع از انقلاب و ارزشهای انقلاب در دستور کار شورای هیئات مذهبی باشد.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۰۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی، مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در دیدار با کاندیدهای شورای هیئات مذهبی زاهدان که در مسجد الغدیر این شهرستان گردهم آمده بودند، ضمن تاکید بر جوانگرایی در شورای هیئات مذهبی، افزود: در راستای بهره گیری از توان ظرفیت و تجربیات پیشکسوتان، شورای عالی مسئولین هیئات مذهبی تشکیل شده و براین اساس اعضای منتخبی از سطح استان برای حضور در این شورا انتخاب می شوند.
وی با اشاره به اینکه اعضای شورای عالی مسئولین هیئات مذهبی به صورت انتصابی از سوی تبلیغات اسلامی انتخاب و منصوب می شوند، تاکید کرد: نظارت بر عملکرد هیئت ها، تعیین سیاست و شناسایی معضلات و مشکلات های هیئتهای مذهبی به عنوان اولویت های این شورا تعیین شده است.
وی با بیان اینکه به زودی جلسه شورای عالی مسئولین هیئات مذهبی استان تشکیل جلسه می دهد و رهبر معظم انقلاب واقعا چشم امید به هیئات مذهبی دارند، خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین وظایف شورای هیئات مذهبی و روسای آنها و ذاکرین اهل البیت(ع) از دیدگاه مقام معظم رهبری، مسئله جهاد تبیین است که باید به صورت کیفی تبیین و اجرایی شود.
دبیر قرارگاه فرهنگی سیستان و بلوچستان باتاکید بر افزایش مخاطبین هیئت های مذهبی، بیان کرد: دفاع از انقلاب، ارزشهای انقلاب، روشنگری مسائل روز به مثل جراحی اقتصادی دولت سیزدهم و غیره از اولویت های هیئت های مذهبی است و اعضای جدید شورای هیئات مذهبی که روز جمعه هفته جاری با رویکرد جوانگرایی انتخاب می شوند، باید این موضوعات را در حوزه فعالیت خود دنبال کنند.
وی با اشاره به انتخابات شورای هیئات مذهبی، بر حضور پر شور روسای هیئت های مذهبی استان بر سر صندوق های رای، تاکید کرد.
شایان ذکر است در ادامه این جلسه افراد ضمن معرفی خود، به بیان برنامه ها و اولویتهای کاری خود پس از انتخاب شدن در شورای هیئات مذهبی پرداختند.

ارسال نظرات