بامری گفت: سیستان و بلوچستان سرزمین استعدادهای پنهان می باشد که ورزشکاران پر استعداد همچون دانیال شه بخش بوکسور المپیکی و اولین مدال آور تاریخ ورزش را به جهان معرفی کرده است.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۰۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم  افتتاحیه مسابقات بوکس بزرگسالان، قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن مجموعه ورزشی امام علی علیه السلام شهرستان زاهدان، با حضور پر شور جوانان و مردم ورزش دوست استان برگزار شد.

در این مراسم رحمدل بامری، معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیات همراه، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران، استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران، رئیس و اعضای هیات بوکس استان و جمعی دیگر از مسئولین، معتمدین و ورزشکاران نیز حضور داشتند.

 رحمدل بامری، معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ضمن خیرمقدم به تمامی مربیان، داوران و ورزشکاران و همچنین مسئولین عالی رتبه کشوری و استانی، سلام مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان را به همگان اعلام کرد.

وی افزود: به استان سیستان و بلوچستان سرزمین اتحاد و انسجام، سرزمین مرزداران غیور، سرزمین مردان مرد و سرزمین ورزشکاران و ورزش دوستان خوش آمدید.

بامری بیان کرد: استان مرزی سیستان و بلوچستان سرزمین استعدادهای پنهان می باشد که ورزشکاران پر استعداد همچون دانیال شه بخش بوکسور المپیکی و اولین مدال آور تاریخ ورزش را به جهان معرفی کرده است.

این مسئول تصریح کرذ: امیدواریم این مسابقات سرآغازی برای رشد و اعتلای استعدادهای نهفته، این سرزمین و هم افتخار آفرینی فرزندان و ورزشکاران این مرز و بوم در میدان های ملی و بین المللی شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در توسعه عمرانی و همچنین معرفی قهرمانان نامی به جهان قابل تحسین است، و باید قدردان تلاش ها خالصانه و جهادی مدیرکل ورزش و جوانان و همکاران ایشان در جهت برگزاری میزبانی ایده‌آل کشوری بود.

 

ارسال نظرات