مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) گفت: بیمه کردن نسل جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی در برابر توطئه های دشمنان امری مهم و ضروری است.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۱۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) و مدیر مؤسسه دار الثقلین در زمینه حفظ قرآن کریم،احادیث،نهح البلاغه،صحیفه سجادیه در قم با برادر ارجمند محمد رضا حیدری نسب از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در زابل دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام احمد قادری کامروا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) گفت: در دوران دفاع مقدس، نیرو های نظامی و بسیجیان قهرمان ایران اسلامی با تکیه بر ارزش های الهی، انقلابی و به خصوص عمل به توصیه های ولایت فقیه به پیروزی رسیدند.

وی افزودد: ارزش های دفاع مقدس را باید به نسل های آینده تاکید کرد و چگونگی حفظ و حراست از آثار و دستاورد های دفاع مقدس برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و آیندگان و بیمه کردن این قشر در برابر توطئه های دشمنان امری مهم و ضروری است.

در پایان این دیدار با احدای لوح تقدیری از طرف مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام از همکاری این برادر با این رده در همه ی زمینه ها تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظرات