خبرهای داغ:
رئیسی:

معیشت مردم مساله اصلی دولت است

حجت الاسلام والمسلمین گفت: معیشت مردم مساله اصلی و محوروی دولت است.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۳۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

به گزارش بسیج از مهاباد، سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور‌ در بیست و یکمین سفر استانی به آذربایجان غربی، ‌وارد شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی شد ‌و ‌مورد استقبال مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

وی در دیدار با مردم گفت: ما خود را خدمتگذار و خادم مردم و مدیون شهدا و ایثارگران می‌دانیم، مردم استان بخصوص مردم مهاباد با بصیرت، روحیه انقلابی و مقاومت  آزمون‌های بزرگی را با سربلندی پشت سر گذاشته اند و در برابر بدخواهان و ضد انقلاب ایستادگی کرده اند و شهدای گرانقدر که در این راه تقدیم انقلاب کرده اند، بزرگترین و بهترین گواه بر این بصیرت است.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از مجاهدت های بسیجیان، گفت: از بسیجیان عزیز تشکر می‌کنیم، بسیج جریان فراگیری است، که همه اقشار و اقوام را در بر می‌گیرد.

حجت الاسلام رییسی با تاکید بر اینکه توجه به معیشت مردم مساله اصلی و محوری دولت محسوب می شود، تاکید کرد: دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت خانواده ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود و در این راه برای به دست آوردن موفقیت های بزرگ نیازمند  مساعدت تک تک شما عزیزان و مردم هست و از همکاری تمامی خانواده های ایران اسلامی در همکاری و مشارکت از باب حل مشکلات اقتصادی تشکر می کنم..

 وی گریزی به همه گیری ویروس کرونا در کشور زد و افزود: بحمدلله امروز در شرایطی هستیم که رقم فوتی های کرونا از ۷۰۰ به ۷ نفر تقلیل یافته است و این نتیجه تلاش دولت و مردم برای فایق آمدن بر این بیماری و کنترل این همه گیری بوده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه آذربایجان غربی ظرفیت بسیاری دارد، افزود: ما باید ظرفیت های استان را فعال کنیم، رفع بیکاری و ایحاد اشتغال از برنامه های محوری و اساسی دولت خواهد بود.

ارسال نظرات