خبرهای داغ:

امروز دولت سیزدهم ناگزیر است که دست به اصلاحات اقتصادی بزند

نماز جمعه عبادی سیاسی جاجرم با حضور فرمانده سپاه خراسان شمالی برگزار شد
کد خبر: ۹۴۳۳۸۳۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج امام جمعه شهرستان جاجرم در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوا ، تجسس در مسائل فردی و خانوادگی را طبق نص شریف قرآن جایز ندانست و گفت مسائلی که مربوط به امنیت اجتماعی و مصلحت اسلام و مسلمین است در چارچوب و قوانین نظام اسلامی لازم است اما در حوزه فردی و شخصی جایز نیست.


وی در خطبه دوم تمرکز دشمن را بر روی کارکرد نظام اسلامی دانست و گفت دشمن در صدد القاء ناکارآمدی نظام در مواجهه با مسائل اقتصادی است در حالی که بیماری‌های مزمن اقتصادی ناشی است عمل نکردن به نسخه اصلی انقلاب یعنی بیانات امامان انقلاب اسلامی و قانون اساسی است و تنها راه برون رفت از مشکلات کشور و علاج این بیماری ها توجه به سرمایه های درون کشور است.

حجت الاسلام هوشمند نژاد تصریح کرد امروز دولت سیزدهم ناگزیر است که دست به اصلاحات اقتصادی بزند و اینکه از سال اول استقرار دولت شروع به این کار کرده نشان دهنده این است که واقعاً به دنبال حل مشکل اساسی مردم می باشد.

 

رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان با اشاره به روز ملی جمعیت گفت متاسفانه کشور ما به تازگی وارد مرحله سالمندی شده که دارای عواقب خطرناکی است یکی از این موارد خطرناک کاهش جمعیت جوان و نخبه کشور و ضعیف شدن نیروی دفاعی کشور است.

 

امام جمعه جاجرم ضمن گرامیداشت روز سوم خرداد روز مقاومت و روز حماسه فتح خرمشهر این حماسه بزرگ را از امدادهای الهی بر شمرد و عنوان کرد بنا به فرموده امام خامنه ای عزیز آینده متعلق به جوانان است و خرمشهرها در پیش است نه در میدان جنگ نظامی بلکه سخت تر از آن برای آبادانی کشور.


شایان ذکر می باشد سردار فرجی. فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام ضمن دیدار با بسیجیان شهرستان جاجرم در نماز جمعه این هفته جاجرم شرکت کرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها