خبرهای داغ:
حجت الاسلام ایمانی: علمای شیعه همواره مرزبانان اسلام ناب و محافظ دین مردم در طول تاریخ اسلام بوده اند و امروز نیز از سنت های نبوی و طریقت ائمه اطهار حفاظت و حراست می کنند.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۵۴
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

علما محافظان دین اسلام هستند / کنگره ملی شهدای روحانی چهارم خرداد با سخنرانی رییس جمهور در قم برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین ایمانی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گرگان گفت: با وجود گذشت قرن ها ، اسلام عزیز و قرآن کریم همواره همانند خورشید در جامعه بشریت می درخشند و این درخشندگی به واسطه تلاش ها و مجاهدت های نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار و علمای بزرگ شیعه بوده است.

وی عنوان کرد: علمای شیعه همواره مرزبانان اسلام ناب و محافظ دین مردم در طول تاریخ اسلام بوده اند و امروز نیز از سنت های نبوی و طریقت ائمه اطهار حفاظت و حراست می کنند.

ایمانی اظهار داشت: در تاریخ معاصر ما علمایی همچون میرزای شیرازی ، شهید مدرس ، آیت الله کاشانی و حضرت امام خمینی (ره) با اقداماتی تاریخی بینی مستکبران را به خاک مالیدند که گل سرسبد آن پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام بود.

 وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی هم علما و روحانیون در صف اول مبارزات ابتدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس بودند که تقدیم ۴ هزار شهید روحانی گواه این مسئله است که ۷۶ شهید آن اهل استان گلستان بوده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا بیان کرد: در عملیات کربلای ۵ ، استان گلستان ۱۹ شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرد که سند افتخار و برگ زرین این منطقه شهید پرور است.

ایمانی در پایان گفت: کنگره ملی شهدای روحانی همزمان با ایام آزادسازی و فتح خرمشهر در شهر مقدس قم با سخنرانی آیت الله رییسی و حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی ؛ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها