خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان:

انقلاب اسلامی با رهبری بی بدیل بنیان گذارش امام راحل به پیروزی رسید و با خون شهدا به ثمر نشست

حجت الاسلام قاسم پور: هیچ حزبی و هیچ مجموعه ای قادر نبود بساط حکومت استبدادی و سلطنتی را در این کشور براندازی کند و از بین ببرد این کار را مردم کردند ولی حضور مردم ناشی بود از حضور روحانیت.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۸۲
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

انقلاب اسلامی با رهبری بی بدیل بنیان گذارش امام راحل به پیروزی رسید و با خون شهدا به ثمر نشست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در جمع نمازگزاران مصلی نماز جمعه شهر سرخنکلاته گفت: امام خامنه ای عزیز فرمود:اگر در مبارزات اخیر یعنی مبارزاتی که منتهی شد به تشکیل نظام جمهوری اسلامی و انقلاب روحانیت وارد نمی شد این اتفاق هرگز نمی افتاد. هیچ حزبی و هیچ مجموعه ای قادر نبود  بساط حکومت استبدادی و سلطنتی را در این کشور براندازی کند و از بین ببرد این کار را مردم کردند ولی حضور مردم ناشی بود از حضور روحانیت.

وی افزود: اجلاسیه شهدای روحانی کشور چهارهزار شهید والامقام در ۴ خردادماه ۱۴۰۱ در شهر مقدس قم برگزار میشود.

حجت الاسلام قاسم پور اظهار داشت: امام راحل فرمود: سلام‌ بر حماسه سازان همیشه جاوید روحانیت که رساله علمیه و عملیه خود را به دم شهادت و مرکب خون نوشتند. برای به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامی خون شهدای زیادی تقدیم‌شده است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رهبری بی بدیل بنیان گذارش امام راحل به پیروزی رسید و با خون شهدا به ثمر نشست که شهدای روحانی و طلبه، روحانیت اصیل و ولایت مدار و حافظ اسلام و انقلاب همچون دیگر مردم، همیشه در صحنه بوده و هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها