زنجان _ لوح تقدیر جشنواره ملی پانتومیم ایران به نمایش نوازنده به کارگردانی اصغر محمدی از استان زنجان رسید.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۰۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

اصغر محمدی؛مسئول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛اظهار داشت:نخستین جشنواره ملی پانتومیم ایران به میزبانی زنجان و در فرهنگسرای امام خمینی این شهر برگزار شد. 



درخشش کارگردان زنجانی در جشنواره ملی پانتومیم ایران

محمدی با بیان اینکه از سال 1380 فعالیت هنری خود را در حوزه هنرهای نمایشی آغاز کرده ام، عنوان کرد :خوشبختانه توانسته ام در جشنواره های مختلف بسیج، منطقه ای، استانی و کشوری شرکت و حائز مقام هایی شوم. 



مسئول  انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت:جشنواره ملی پانتومیم ایران به میزبانی استان زنجان برگزار شد و در همین راستا 41 اثر از کل کشور به دبیرخانه ارسال شد و 12 اثر برگزیده برای اجرای اصلی انتخاب شد. 



وی در ادامه تصریح کرد:نمایش نوازنده به نویسندگی و کارگرانی بنده در این جشنواره پذیرفته شد و تقدیر ویژه هیئت داوران  را برای این اثر دریافت کردم. 



محمدی با بیان اینکه هنر تئاتر هنر خاص و مخاطب خاص خود را دارد، اظهار کرد:امیدوارم نهادهای فرهنگی و هنری همت کنند و شاهد اجرای این هنر در استان زنجان باشیم که  متاسفانه امروز  خلا آن در استان احساس می شود. 

 

مسئول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد:هنر تئاتر نیاز به حمایت بیشتری دارد و اگر مورد حمایت قرار نگیرد نمی توان اثری را به صحنه برد. 



وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای زنده نگه داشتن هنر تئاتر نیاز به یک ساز و کاری است که این هنر در طول سال تداوم داشته باشد به عنوان مثال  می توان در ایام محرم و صفر و یا سایر ایام  نمایش مختص آن ایام روی صحنه برود تا هنر تئاتر همیشه زنده و در جریان باشد. 






ارسال نظرات