خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:

دشمنان برای دور کردن مردم از نظام با همه ابزار وارد میدان شده اند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در غرب شیراز گفت: دشمنان برای دور کردن مردم از نظام با همه ابزار وارد میدان شده اند.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۰۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام عباس حاجی پور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شمال غرب شیراز در آستانه برگزاری یادواره۴۰۰۰ شهید روحانیت در  چهارم خرداد،  اظهار داشت: عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس فرماندهان طلبه مثل شهید میثمی و زادانی دوشادوش فرماندهان در قرارگاه های مرکزی و وسط میدان نقش آفرین بودند.

حاجی پور با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی قریب به ۸۰ هزار طلبه و روحانی داشتیم که ۴ هزار شهید طلبه و روحانی  تقدیم انقلاب گردید که استان فارس دارای  ۳۵۰ شهید روحانی و طلبه می باشد گفت: نفش روحانیت در دفاع مقدس  علاوه برنقش جهاد و ترویج مکتب شیعه  صرفا ترغیب مردم به جهاد فی سبیل الله نبود و فرماندهانی از لشکر ، گردان از طلاب و روحانیون بودند که در عرصه کار طلبگی به عنوان یک فرمانده حضور داشتند .

وی گفت  عملیات  بیت المقدس در سوم خرداد ، والفجر ۸ و کربلای ۵  که با نام عملیات های پیروز مندانه جنگ می توان نام برد فرماندهان طلبه مثل شهید میثمی و زادانی دوشادوش فرماندهان در قرارگاه های مرکزی و وسط میدان کار می کردندواین نشان از حضور این قشر در همه عرصه ها می باشد.

وی با اشاره به اینکه در دوران جهاد بسیجیان در نبرد با تکفیری ها روحانیت و طلبه حکایت از  حضور این قشر میباشد که در استان فارس  قریب ده نفر طلبه  شهید تقدیم نظام نموده اند.
وی گفت : مسئولین نالایقی که در دوران تصدی مسئولیت با کم کاری در بدنام کردن نظام و روحانیت دشمن تراشی می کنند این  خود زمینه بدبینی در جامعه فراهم می نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: دشمنان برای دور کردن مردم از نظام و دین با هر ابزاری به میدان آمده اند و از هر مسئله کوچک به اصطلاح از کاه یک کوه می سازند ودر این راه برای دورکردن مردم از  حاکمیت بدنبال زدن چندین ساختار می باشند که یکی از آن ها قشر روحانیت میباشد روحانیتی که در ترویج وتبلیغ دین در جامعه نقشی بسیار دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار