خبرهای داغ:
شاهرود_مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ۵۲ درصد انرژی مصرفی این شهرستان در بخش‌های کشاورزی و صنعتی استفاده می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۱۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

۵۲ درصد انرژی مصرفی شهرستان شاهرود در بخش‌های تولیدی استفاده می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمد حسینی نژاد در دیدار با معاون استاندار و فرمانده ویژه شهرستان شاهرود با عنوان این که قریب ۳۰ درصد تاسیسات توزیع برق استان در شهرستان شاهرود ایجاد شده افزود: هم اینک ۱۲۷ هزار و ۸۶۱ اشتراک، از طریق مدیریت توزیع برق شهرستان شاهرود و امور برق بسطام، خدمات لازم را اخذ می‌نمایند.
او تصریح کرد: به منظور تامین برق مشترکان جدید، توسعه و بهبود زیرساخت‌های برق رسانی، روشنایی معابر، اصلاح و بهینه سازی و مدیریت مصرف برق، مبلغ ۶۴۷ میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال اعتبار سرمایه‌ای برای این شهرستان در سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است.
حسینی نژاد با اشاره به این که سرقت از شبکه‌های توزیع برق به عنوان یک چالش اساسی در عرصه خدمات دهی به مردم است یادآور شد: در این بخش طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در دستورکار این شرکت قرار گرفته و با سرعت در حال انجام است.
او همچنین موضوع وصول مطالبات از مشترکین به ویژه دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داده و اظهار کرد: پرداخت به موقع بهای برق مصرفی توسط مشترکان، ارتباط مستقیمی با اجرای به هنگام پروژه‌ها و خدمات داشته و در این زمینه لازم است مشارکت مناسب تری به ویژه از سوی ادارات صورت گیرد.
در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود ضمن اظهار خرسندی از عملکرد صنعت توزیع برق بیان کرد: تعامل شایسته مدیران برق شاهرود و بسطام با این فرمانداری، اجرای بموقع پروژه‌ها و وجود رضایت مردمی از خدمات برق، بسیار ارزشمند است.
ابوطالب جلالی با اشاره به این که حضور میدانی مدیران برق به ویژه در حوادث غیرمترقبه، رفع سریع مشکلات مردمی را در پی دارد و این مهم قابل تقدیر است تصریح کرد: پرکاری و تلاش مستمر می‌بایست همواره در عرصه خدمت رسانی مدنظر باشد تا بتوان رضایت پروردگار متعال و مردم را به دست آوریم.
او با تاکید بر این که در موضوع سرقت شبکه ها، می‌باید نقاط آسیب پذیر را بیش از پیش مراقبت کرد و تمهیدات لازم را برای پیشگیری از سرقت تاسیسات اتخاذ نمود اظهار کرد: بحث وصول مطالبات بهای برق مصرفی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در دست پیگیری است و به ادارات نیز برای پرداخت بدهی‌های جاری و معوق، توصیه‌های لازم ارائه شده است.
یادآور می‌شود: در این دیدار، جمال فرخ زاده، مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود، سید حمیدرضا موسوی، مدیر برق بسطام و ابوالفضل همتی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها