خبرهای داغ:

برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در آذربایجان شرقی اعلام شد

تبریز- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اعلام برنامه های گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، از اجرای عنوان برنامه در این راستا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۵۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا عباسی در جمع خبرنگاران افزود: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر با هدف تببین مولفه های پیروزی این عملیات در بین اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در آذربایجان شرقی اعلام شد

وی توکل و ان به خدا، رهبری فرماندهی کل قوا، وحدت نیروهای مسلح، حضور نیروهای مردمی و داشتن روحیه مقاومت در بین مردم و نیروهای مسلح را از مولفه های مهم پیروزی عملیات بیت المقدس خواند و تاکید کرد: امروز این مولفه ها باید برای نسل جوان بخصوص کودکان و نوجوانان تبیین شود.

امیر دریادار عباسی تبیین نقش حماسی همه اقشار مختلف مردم در پشتیبانی از جنگ، تبیین الگوی رفتاری شهدا رزمندگان در آن دوران را که الگو گرفته از فرهنگ عاشورا بود و  تبیین نقش عملیات بیت القدس در دوران دفاع مقدس را که جنگ را از پدافندی به آفندی تبدیل کرد مهم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه 194 شهید عملیات بین المقدس مربوط به آذربایجان شرقی است، ادامه داد: 54 شهید مربوط به تبریز بوده از این تعداد شهدا و باقی مختص شهرستان های دیگر استان است.

امیر عباسی دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان، عطرافشانی مزار شهدا، اختتامیه همایش جلوه های جهاد شهید باکری و سلیمانی، همایش تجلیل از فاتحان و مدافعان خرمشهر، برگزاری شب خاطره و نمایشگاه عکس، افتتاح فاز اول مرکز آزمون آلایندگی موتورهای دیزیلی در شرکت ایدم و رونمایی از کتاب لاله های سرخ شهدای این شرکت،برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی در قم
و جشنواره ادبی یوسف در خوزستان که به صورت ویدیو کنفرانس در تبریز نیز خواهد بود از عناوین مهم برنامه های گرامیداشت سوم خرداد برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها