خبرهای داغ:
به همت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی یک دستگاه کپسول اکسیژن ساز به یک سالمند نیازمند در روستا لاسجرد در سرخه اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۶۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ باتوجه به برنامه های ابلاغی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه برنامه های متنوعی به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باتوجه به فعالیت های بسیجیان حکم قهرمانی  به خواهر بسیجی محیا شمسی اهدا شد. این بانوی بسیجی موفق به کسب مقام دوم در مسابقات نیمه آزاد قهرمانی در شهرستان  سمنان در رشته کونگ فو و هنرهای رزمی در رده سنی نوجوانان شد.

او افزود: در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه یک دستگاه کپسول اکسیژن ساز جهت آسایش بیمار سالمند و نیازمند به همت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی تهیه و به این خانواده اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در ادامه اضافه کرد: جلسه مشاوره خانواده جهت بررسی مشکلات زوجین و رفع موانع  و اختلافات پیش رو در خانواده ها از جمله برنامه هایی است که برنامه ریزی لازم جهت برگزاری آن انجام گرفته است.

شهادت بیان داشت: پویش پنج شنبه های مهدوی همراه با پخت غذای گرم توسط جهادگران بسیجی و توزیع بین نیازمندان و سالخوردگان روستا به همت گروه جهادی  شهید ابراهیم هادی انجام گرفت.

او ادامه داد: با پیگیری های انجام شده و به همت بسیج اصناف شهرستان سرخه یک تن آرد یارانه ای جهت کمک به خانواده های کم بضاعت و کسب و کارهای خانگی به خانواده ها اختصاص داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها